3

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان آذربایجان‌شرقی در همه شاخص‌های آماری پیشتاز است

  • کد خبر : 33350
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان آذربایجان‌شرقی در همه شاخص‌های آماری پیشتاز است
مدیرکل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اشاره به پیشتازی صندوق بیمه روستاییان آذربایجان‌شرقی در همه شاخص‌های آماری، این امر را نشانگر فرهنگ بالای شهروندان این استان برشمرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سجاد طاهری در همایش آموزشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان؛ روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خدمت به کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان پیشروان جبهه اقتصادی یک تکلیف الهی است، اظهار داشت: در استان هایی که این اعتقاد و نگاه وجود دارد، ما پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه محور بودن و ساختارسازی دو اولویت مهم صندوق است که خوشبختانه این مهم در آذربایجان‌شرقی محقق شده، افزود: آذربایجان‌شرقی در همه شاخص‌های آماری پیشتاز است که نشان از فرهنگ بالای مردم این استان دارد.

مدیرکل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از صندوق بیمه‌اجتماعی روستاییان، به عنوان راهی کوتاه و کم‌هزینه برای ادای دین و ارایه بهترین خدمات به جامعه بزرگ و تولیدکننده روستایی و عشایری نام برد و گفت: کارگزاران به فعالیت در این حوزه نباید صرفا نگاه مالی و اقتصادی داشته باشند، چرا که به شرطی به منافع اقتصادی خود خواهیم رسید که دل‌مان به مردم و جامعه هدف‌مان بسوزد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اختیاری بودن بیمه در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کار ما را سخت‌تر می‌کند، بنابراین بایستی با فرهنگ‌سازی بتوانیم بیمه اجتماعی را از انتهای سبد اولویت‌های جامعه هدف به ردیف‌های نخست بیاوریم.

طاهری با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری شبکه مویرگی در شهرها و روستاها برای جذب مشمولان، خاطرنشان کرد: مادامی که اطلاع‌رسانی از طریق نهادهای حاکمیتی انجام نگیرد، در جذب بیمه‌شده جدید موفق نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ نظام تامین اجتماعی، ارتباط مستقیمی با میزان هزینه‌های صرف‌شده برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی در آینده دارد، گفت: کارگزاران در خط مقدم این جبهه هستند و باید این نگاه را به مسئولان و شهروندان تزریق کنند.

مدیرکل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور همچنین از تفویض اختیار تایید حساب‌های انفرادی به مدت ۶ ماه به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: کار اجرایی حیطه وظایف شماست و ما باید سیاست‌گذار و تسهیل‌گر باشیم.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی از پیشنهادات و نظرات، مدیران و کارشناسان استانی و کارگزاران صندوق استقبال می‌کند، گفت: بسیاری از تصمیمات و دستورالعمل‌های صادره در صندوق از دل همین پیشنهادات و نظران بیرون می‌آید.

طاهری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: دقت و حضور فعالانه کارگزاران، انگیزه‌ ما را برای برداشتن گام‌های محکم‌تر و سریع‌تر در حوزه تفویض اختیار به استان‌ها و کارگزاری‌ها بیشتر می‌کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.