2
رییس انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی:

فعالیت هیئت مدیره انجمن، کاملا قانونی است

  • کد خبر : 33490
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
فعالیت هیئت مدیره انجمن، کاملا قانونی است
رییس انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره انجمن در دوازدهمین روز بهمن‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رشید رجب‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان‌شرقی، سال ۱۳۷۸ تاسیس شده، اظهار داشت: انجمن هم‌اکنون ۲۷۰ عضو حقیقی و حقوقی دارد که حدود یکصد عضو آن در شهرستان‌ها فعالیت دارند.
وی طول دوره فعالیت هیئت مدیره انجمن را براساس اساسنامه، دو ساله و مدرک تحصیلی موردنیاز برای عضویت در انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی استان را داشتن سواد در حد خواندن و نوشتن اعلام کرد.
رییس انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی استان، با بیان اینکه انجمن در راه‌اندازی اغلب ایرلاین‌ها و حضور تورهای خارجی در تبریز و استان، نقش اساسی داشته، گفت: هیئت مدیره فعلی از سه سال پیش شروع به فعالیت نموده است و بایستی یکسال پیش مجمع عمومی انجمن برگزار و هیئت‌مدیره جدید انتخاب می‌شد.
وی با رد غیرقانونی بودن فعالیت هیئت‌مدیره فعلی، خاطرنشان کرد: وزارت کار به خاطر شرایط کرونایی با برگزاری مجمع در یکسال اخیر مخالفت و در چندین نوبت با صدور بخشنامه‌هایی، مدت هیئت‌مدیره تمام انجمن‌ها را تمدید کرده است.
وی با اشاره به اینکه در یکسال اخیر، سه بار با ارسال نامه به وزارت کار، برگزاری مجمع عمومی را خواستار شده‌ایم، ادامه داد: وزارت کار اخیرا خواستار برگزاری مجامع عمومی انجمن‌ها و برگزاری انتخابات بصورت مجازی شد که با مخالفت ما روبرو گردید چرا که بر این باوریم برگزاری حضوری مجمع عمومی‌ علیرغم مشکلات ناشی از کرونا به مراتب بهتر از شکل مجازی آن است.
رجب‌پور افزود: نهایتا دیروز، کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی استان با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان‌شرقی موافقت و ۱۲ بهمن ماه را برای تعیین هیئت‌مدیره جدید مشخص کرده است.
رییس انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنانش با اشاره به رواج پدیده نزول‌خواری، گفت: برخی از نزول‌خوران وارد صنف ما شده و با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی مردم به نام سفرهای اقساطی، نزول‌خوری می‌کنند.
وی تاکید کرد: انجمن صنفی خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی استان به شدت با نزول‌خواری در این صنف برخورد خواهد کرد و این عده نیز می‌توانند تورهای خود را بدون بهره به مشتریان بفروشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.