1

پروانه احداث ۱۰ واحد پرورش ماهی در ارس صادر شد

  • کد خبر : 33464
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
پروانه احداث ۱۰ واحد پرورش ماهی در ارس صادر شد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از صدور پروانه احداث ۱۰ واحد پرورش ماهی در شهرک شیلاتی ارس توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: شهرک شیلاتی ارس به مساحت ۲۸ هکتار و متشکل از ۷۰ واحد پرورش ماهی به ظرفیت ۳۵۰۰ تن در سال انواع ماهیان سردآبی می باشد که با سرمایه گذاری اولیه ۲ هزار میلیارد ریال آغاز بکار کرده است.

نریمان افزود: عملیات آماده سازی، ساحل بندی و نیرو رسانی این شهرک به اتمام رسیده است و برای ۱۰ نفر از متقاضیان، پروانه ساخت و ساز صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تولید ماهی و آبزیان از نیازهای جدی کشور می باشد، گفت: میزان اشتغالزایی هر واحد پرورش ماهی ۶ نفر می باشد و هر یک از این واحدها ظرفیت تولید سالانه ۵۰ تن انواع ماهیان سردآبی را دارند که امیدوارم بتوانیم در این رابطه با توسعه و افزایش تولیدات، گام های موثری برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تشکر از سازمان جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید یادآور شد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران این حوزه برای هر یک از واحدهای پرورش ماهی شرایط اخذ تسهیلات کم بهره به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین به جهت ایجاد سرمایه گذاری پایدار، بر اساس مصوبات هیات مدیره مصوب شده است در صورتی که سرمایه گذاران، عملیات ساخت و ساز و آغاز بهره برداری را در سال ۱۴۰۱ به پایان برسانند، سازمان منطقه آزاد ارس، واگذاری بیست ساله این واحدها را متعهد می شود.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.