3

چهار نوجوان آذربایجان شرقی برگزیده کشوری مهرواره داستان آفرینش شدند

  • کد خبر : 33475
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
چهار نوجوان آذربایجان شرقی برگزیده کشوری مهرواره داستان آفرینش شدند
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: چهار نوجوان استان برگزیده کشوری دومین مهرواره داستان آفرینش در دو موضوع «آزاد» و «داستان طنز» شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌علی بینش روز گفت: «سیده کیمیا موسوی» و «فاطمه دین‌پرست» در بخش نوجوان و «الهه قدیمی» و «خدیجه عبدالهی » به عنوان عضو ارشد انجمن داستان شهریار

در «دومین مهرواره ملی داستان آفرینش»، توسط دبیرخانه این مهرواره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی اعلام کرد: از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری

معرفی شدند.

بینش خاطرنشان کرد: اعضای هیات انتخاب آثار در مرحله اول متشکل از عالمه میرشفیعی، سمیه آورند، عزت صدیقی‌لویه، بتول پورشیخ، زهرا غلامی و حسین قربان‌زاده، همگی از

کارشناسان و مربیان داستان‌نویس کانون استان‌ها بودند.

دومین مهرواره داستان آفرینش که در مهر ۱۴۰۰ با انتشار فراخوان سراسری کار خود را آغاز کرده بود، در اولین روزهای زمستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

این مهرواره با دو موضوع «آزاد» و «داستان طنز» ویژه‌ اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه رده سنی بالای ۱۲ سال، بالای ۱۵ سال و اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) برگزار می‌شود.

عضویت پایدار و فعال در انجمن ادبی استان (حداقل یک سال)، حضور و مشارکت مستمر در جلسه‌های انجمن در سال‌ ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و آفرینش حداقل ۳ اثر داستانی قابل قبول در این دو سال که مورد تأیید مربی و کارشناس ادبی استان باشد، از جمله شرایط شرکت در این مهرواره است.

نخستین مهرواره «داستان آفرینش» در تاریخ ۱۳ تا۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۸ در تبریز با حضور ۲۴۸ نفر از اعضای انجمن های ادبی سراسر کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.