1
واکنش کاپیتان سابق تراکتور به مسائل پیرامون این باشگاه

زنوزی اول تسویه کند، بعد برود

  • کد خبر : 33629
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
زنوزی اول تسویه کند، بعد برود
مرتضی اسدی، کاپیتان سابق تراکتور درخصوص وضعیت نگران‌کننده تراکتور اظهار داشت: متاسفانه تیمی‌ که در طی فصول گذشته جزو قطب‌های فوتبال ایران بود، الان حال و روز خوبی ندارد. این وضعیت نشات گرفته از سوءمدیریتی است که در سه سال اخیر گریبان‌ این تیم را گرفته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ وی ادامه داد: در سه سال اخیر مشاوره‌های غلط و اشتباهی به مالک باشگاه داده شد که در نتیجه، تراکتور به وضعیت نابه‌سامان فعلی افتاده است. تراکتور در حال حاضر هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ فنی آسیب‌دیده است و متاسفانه هیچ تلاش و عزمی‌از سوی مسئولان این تیم برای بهبود وضعیت دیده نمی‌شود. این شرایط واقعا نگران کننده است و در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در ادامه اظهاراتش به مشکلات فنی این تیم اشاره کرد و گفت: متاسفانه باشگاه تراکتور از سر تا پا مشکل دارد؛ از مالک تا مربی هیچ کس سرجای خود نیست و هیچ چیز جدیدی به این تیم اضافه نشده است. خبر موثقی دارم که وضعیت تراکتور از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوب نیست.

اسدی تأکید کرد: بازیکنان تراکتور در سه بازی گذشته سه پاس درست به هم نداده‌اند، برنامه خاصی در زمین دیده نمی‌شود و کیفیت تیم در سطح بسیار پائینی است. این مشخص می‌کند که کسی را به عنوان مربی انتخاب کرده‌اند که بار فنی بالایی ندارد. من نمی‌دانم چه پشت پرده‌ای وجود داشته که سولدو را به ایران آورده‌اند. مربیان ایرانی خیلی بالاتر از او هستند.

کاپیتان سابق تراکتور درخصوص تغییر مالکیت این تیم نیز نظر خود را اینطور اعلام کرد: آقایان در این سه سال منافعی از تراکتور بدست آورده‌اند که الان اول باید تسویه حساب کنند و بعد تیم را تحویل دهند. به نظرم ضرورت دارد که نمایندگان محترم مجلس به موضوع تراکتور ورود کرده و به داد این تیم، هواداران و عاشقانش برسند.

وی با بیان اینکه بار کج به منزل نمی‌رسد، افزود: مالک باشگاه باید پاسخگو باشد که چرا تراکتور را از عرش به فرش رسانده است. او بهتر است به جای بیانیه دادن و انداختن توپ به زمین هیات فوتبال پاسخگوی عملکرد افتضاح خود باشد. آنان {مسئولان تراکتور} به مردم بدهکار هستند. در صورت موافقت شرکت مس برای مالکیت تراکتور کار بزرگی صورت خواهد گرفت و امیدوارم این اتفاق خوب رخ داده و به نفع تراکتور و فوتبال آذربایجان باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.