7

تجلیل احد عظیم‌زاده از قهرمان وزنه‌برداری جهان

  • کد خبر : 33667
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
تجلیل احد عظیم‌زاده از قهرمان وزنه‌برداری جهان
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز از امیر حقوقی قهرمان وزنه‌برداری جهان طی مراسمی تجلیل کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، احد عظیم زاده اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان مقام‌آور ورزشی مصداق بارز موفقیت و تلاش برای جوانان بوده و امیدواریم تداوم این موفقیت و افتخارآفرینی‌ها بریا میهن عزیزمان هموراه میسر باشد.

عظیم‌زاده کسب مقام جهانی و مدال‌آوری در رشته سنگین وزنه‌برداری را راهی طاقت‌فرسا تلقی کرده و افزود: ورزش قهرمانی مسلتزم برنامه‌ریزی و تحمل سختی و مشقت است و قهرمانی و مدال آوری در رده جهانی عزم و اراده‌ای راسخ می‌طلبد که جوان تبریزی این سختی را به جان خریده و ثمره آن را به دست آورد.

وی حمایت از قهرمان وزنه‌برداری جهان را نقطه عطفی در تداوم قهرمانی‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی برای استان دانسته و ادامه داد: قهرمانان و نام‌آوران ورزشی اگر به درستی حمایت شوند می‌توانند در رنکینگ‌های مختلف جهانی کسب مقام و افتخارآفرین باشند و این می‌تواند روند گسترش و روی آوردن جوانان به ورزش و دوری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

عظیم‌زاده گفت: بنده علاقه خاصی به ورزش وزنه‌برداری داشته و در مقطعی خود نیز در این رشته ورزشی فعاللیت داشتم و تا آنجائی که اطلاع دارم این اولین مدال جهانی ورزش وزنه‌برداری برای شهر تبریز هست، از این فرصت استفاده کرده و موفقیت امیر حقوقی در کشور ازبکستان را خدمت همشهریان عزیز و هم میهنان‌مان تبریک می‌گویم.

این گزارش می‌افزاید؛ امیر حقوقی اسکوئی ماه گذشته در مسابقات وزنه‌برداری جهان در کشور ازبکستان مقام سوم دسته ۱۰۲ کیلو گرم را آن کشور عزیزمان کرده و مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.