0
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

تراکتور متعلق به همه است

  • کد خبر : 33695
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
تراکتور متعلق به همه است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز تیم تراکتور بیش از هر زمان دیگری به همدلی و هم افزایی بین هواداران، مدیریت و تمامی مسئولان شهری و استانی نیاز دارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم تراکتور متعلق به همه است بنابراین همه باید برای برون رفت این تیم از مشکلات موجود تلاش و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در تلاش هستند تا تکلیف مالکیت این تیم هرچه سریع‌تر مشخص شود و این تیم به روال عادی و روزهای اوج خود بازگردد.

بهتاج در خصوص احتمال واگذاری باشگاه تراکتور به مس سونگون خاطرنشان کرد: طی هفته‌ی جاری جلسه چ‌ای در این ارتباط تشکیل خواهد شد و در صورت به نتیجه رسیدن گفت‌وگوها و قطعی شدن انتقال، مالک جدید حمایت‌های خود از تراکتور را آغاز خواهد کرد.

وی یادآور شد: در این جلسه تصمیمی که به نفع فوتبال تبریز و آذربایجان و همه‌ی اشخاص مرتبط باشد، اتخاذ می‌شود.

بهتاج تاکید کرد: پس از رفع موضوع مالکیت، مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم باقی می‌ماند که شخص آقای زنوزی قول داده این مشکل را تا نیمه‌ی فصل برطرف کند.

به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، وی همچنین در ارتباط با تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که مانند تیم تراکتور پنجره‌ی آن نیز بسته شده است، گفت: خبرهای خوبی برای این تیم در هفته‌های آتی خواهیم داشت و امیداوریم با مدیریت جدید، ماشین‌سازی در مسیر رشد قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.