2
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی به روحیه جهادی و بسیجی نیاز دارد

  • کد خبر : 33755
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی به روحیه جهادی و بسیجی نیاز دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی به روحیه جهادی و بسیجی نیاز دارد، گفت: تمهیداتی که در حوزه‌ی نظارت و بازرسی کالاهای اساسی انجام می‌شود در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و مکتب شهید سلیمانی ، برای مردم و برای امنیت کشور است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، اکبر فتحی در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در حماسه‌ی ۸ دی سال ۱۳۸۸، سنگ تمام گذاشته و مایه افتخار شد و مردم استان نشان دادند با برخورداری از بصیرتی که رهبر معظم انقلاب از آن نام می‌بردند، در راستای دفع فتنه‌ها قبل از همه وارد صحنه شدند.

وی ادامه داد: همه‌ی ما باید راه سردار سلیمانی را تداوم دهیم و تشییع جنازه سردار نیز نشان داد که اراده‌ی عامه‌ی مردم نیز بر این است که مکتب سردار قاسم سلیمانی ادامه پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارزیابی مردم از ما براساس حضور در کف بازار و رسیدگی به معیشت آنها انجام می‌شود، افزود: روند گذشته‌ای که در نظارت و بازرسی وجود داشت، جوابگو نبود و در ستاد اقتصاد مقاومتی دولت و ستاد تنظیم بازار کشور نیز مصوب شد که تامین، توزیع و نظارت و بازرسی کالای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی محول شود.

فتحی با بیان این‌که اراده ما این است که از توان بسیج در حوزه نظارت و بازرسی کالاهای اساسی استفاده کنیم، گفت: این کار تاکنون به خوبی انجام شده است و بسیجیانی که معرفی شده‌اند، آموزش‌های لازم را دیده و آمادگی لازم را کسب کرده‌اند و در این حوزه حداقل دو الی سه ماه به همکاری بسیج نیاز داریم.

وی با بیان این‌که تمهیدات مدنظر با نظارت استاندار در حال انجام است و در جلسات امنیت غذایی مواردی که لازم است ادارات متولی انجام دهند را پیش بینی می‌کنیم، گفت: حوزه نظارت این کار بسیار لازم و ضروری است و به انسان‌های پاکدست نیاز داریم و اگر به این مسئولیت به عنوان وظیفه اداری نگاه کنیم موارد مدنظر اتفاق نخواهد افتاد و آن تمهیداتی که باید انجام دهیم به روحیه جهادی و بسیجی نیاز دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.