3
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خبر داد:

تدفین پیکر سه شهید گمنام در محل یادمان شهدای گمنام مایان

  • کد خبر : 33880
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
تدفین پیکر سه شهید گمنام در محل یادمان شهدای گمنام مایان
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پیکر سه تن از شهدای گمنام عملیات‌های بدر، خیبر و رمضان، در تبریز تشییع می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در تشریح جزئیات این مراسم معنوی و با شکوه اظهار داشت: طبق برنامه‌های زمانبندی شده، قرار است ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، مراسم تشییع و استقبال از پیکر مقدس این شهدا، در میدان شهداء به طرف میدان ساعت تبریز برگزار شود.

وی افزود: بعد از مراسم تشییع و مدیحه‌سرایی، با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان، مراسم اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال، برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی، برعهده خدمتکاران سپاه ناحیه امامت تبریز است، گفت: پس از مراسم تشیع در تبریز،  ساعت ۱۴:۳۰ با سخنرانی سردار عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و با حضور مردم شهیدپرور منطقه مایان، مراسم تشیع از مقابل مسجد جامع مایان برگزار و در محل یادمان شهدای گمنام مایان تدفین و خاکسپاری خواهد شد.

وی در پایان افزود: پیکر پاک این سه شهید گمنام که از مناطق عملیاتی شرق بصره، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده است، روز سه‌شنبه، ۱۴ دی ماه، با استقبال مسئولین استانی، مردم ولایت‌مدار و خانواده معظم شهداء، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهیدمدنی تبریز، به این شهر منتقل شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.