3

کاهش مصدومان تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 33841
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کاهش مصدومان تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی
رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی گفت: آمار مصدومان تصادفات رانندگی در استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ منفرد افزود: در این مدت ۶ هزار و ۱۲۱ نفر در استان بر اثر تصادفات درون‌شهری مصدوم شده اند.

وی با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی آمار تصادفات خسارتی در این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: علت اصلی بروز تصادفات در این استان بی توجهی به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از سوی رانندگان است.

رئیس پلیس راهور استان استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی را از دیگر عوامل بروز تصادفات در این استان اعلام کرد و گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۱۵۵ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ منفرد با اشاره به اینکه ۶۳ درصد از آمار جانباختگان سال جاری تصادفات درون شهری آذربایجان شرقی مربوط به تبریز است ادامه داد: ۵۴ درصد از فوتی‌های کل استان در معابر شهری مربوط به عابران پیاده، ۲۴ درصد شامل راکب و ترک‌نشین موتورها، ۱۶ درصد فوتی‌ها مربوط به رانندگان و ۶ درصد نیز مربوط به سرنشین خودروها است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.