3
شهردار کلانشهر تبریز مطرح کرد:

ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر

  • کد خبر : 33923
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر
شهردار کلانشهر تبریز گفت: براساس پیشنهاد شهرداری تبریز طی طرح مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراکز ارائه خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در حاشیه شهر ایجاد می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در حاشیه بازدید از طرح های مراکز یهداشت و سلامت مناطق حاشیه نشست شهر تبریز که به همراه دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت طی گفت و گو با خبرنگار شهریار نیوز اظهار داشت: طرح مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز و محوریت دکتر پزشکیان در دستور کار بوده و بر اساس پیشنهاد شهرداری تبریز قرار بر این است خدمات فوق تخصصی و تخصصی را در حاشیه شهر ارائه شود.

وی افزود: با تحقق این موضوع ضمن تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از ترافیک درون شهری کاسته خواهد شد.

شهردار کلانشهر تبریز با بیان اینکه در مرحله اول دو نقطه مناسب برای اجرای این طرح معین و بازدیدهایی انجام شد، اضافه کرد: یکی از این مناطق مرکز بهداشت منطقه منبع  بوده که با توجه به وجود ساختمان فعلی بهداشت استان نیاز به تغییراتی بود و طی بازدیدهای لازم زمینه برای ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی در این منطقه فراهم است.

وی ادامه داد: دومین منطقه آخماقیه بود که با توجه به پیشنهادات انجام شده مقرر شد ضمن بازدید به منظور مکان‌یابی مناسب همه زمین های با کاربری بهداشتی و درمانی احصا شود تا مرکز تخصصی مورد نظر برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم منطقه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث شود.

رنجبر خاطرنشان کرد: در حاشیه این بازدیدها موضوع خدمات رسانی به مراکز و مناطق حاشیه نشین و لایحه قرارگاه اقدام بازدیدهایی انجام شده و مقرر شد طرح پس از بررسی شورای محترم شهر قابلیت اجرایی خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.