5
شهردار کلانشهر تبریز مطرح کرد:

بهره‌مندی محلات حاشیه‌نشین از وام نهضت ملی مسکن به دولت پیشنهاد شده است

  • کد خبر : 33965
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
بهره‌مندی محلات حاشیه‌نشین از وام نهضت ملی مسکن به دولت پیشنهاد شده است
شهردار کلانشهر تبریز گفت: اولویت شهرداری در وهله اول رفع خطر از جان مردم در محلات حاشیه‌نشین است و خوشبختانه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با این موضوع همدل و همراه است و امیدواریم این موضوع به خوبی تخقق یابد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در حاشیه بازدید از منطقه حاشیه‌نشین ترلان دره‌سی شهر تبریز به همراه دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز ایده‌هایی توسط اعضای محترم شورای شهر مطرح شد که در این راستا به این نتیجه رسیدیم نقاط محروم شهر بهترین محل برای اجرای ایده‌ها و شعارهای مطرح شده است.

وی افزود: در خصوص تحقق ایده‌های مطرح شده شهرداری تبریز لایحه‌ای برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین در دو حوزه ساماندهی معابر و آسایش و آرامش زندگی مردم منطقه و بحث رفع خطر از اماکن مسکونی طراحی کرده که پس از بررسی و چکش‌کاری در صحن شورا در صورت تصویب شدن به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

شهردار کلانشهر تبریز اضافه کرد: به دنبال آن هستیم به مردم کمک کنیم در کنار ساماندهی زندگی، ساختمان‌هایشان را بهسازی کرده و از جان مردم رفع خطر شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری در وهله اول رفع خطر از جان مردم در محلات حاشیه نشین است و خوشبختانه شورای اسلامی شهر تبریز با این موضوع همدل و همراه است و امیدواریم این موضوع به خوبی تحقق یابد.

رنجبر با بیان اینکه در سال آینده معابر اصلی و معابر فرعی ترلان دره‌سی کار خواهد شد ادامه داد: قولی که در راستای اجرای طرح بهسازی مساکن مناطق حاشیه‌نشین داده شده منوط به بررسی و تصویب در شورای شهر تبریز است.

وی ادامه داد: در رابطه با مسکن مناطق حاشیه نشین طی دیدار با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مشکلات مسکن مناطق حاشیه‌نشین و امکان بهره‌مندی از وام نهضت ملی مسکن در این مناطف را مطرح کردیم و قول‌های مساعدی داده شد.

شهردار تبریز در خصوص اجرای طرح‌های بهداشت  و درمانی در مناطق حاشیه‌نشین تبریز گفت: در رابطه با برخی طرح‌های مراکز بهداشتی و درمانی و بهسازی شهری دکتر پزشکیان نماینده محترم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در کنار شهرداری تبریز هستند و طرح‌هایی در راستای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین ارائه شده است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.