2
صحبت های بازیکن سابق تراکتور در واکنش به شرایط این تیم

مشاوران زنوزی آدم های قوی نبودند/ ای کاش تراکتور همان ابتدای فصل به بخش صنعت کشور انتقال می یافت

  • کد خبر : 33989
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
مشاوران زنوزی آدم های قوی نبودند/ ای کاش تراکتور همان ابتدای فصل به بخش صنعت کشور انتقال می یافت
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به رفتارهای غلط مدیریتی محمدرضا زنوزی در این تیم گفت: نمی توان مثل یک تاجر باشگاهداری کرد.

به گزارش آژانس خبریتبریزمن، محمد نصرتی در گفتگویی درباره انتقال مالکیت تراکتور از بخش خصوصی که محمدرضا زنوزی عهده دار آن بود، گفت: فکر می‌کنم زمانی که آقای زنوزی مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت توقع همه را بالا برد. او حرف از کهکشانی شدن تراکتور و قهرمانی در آسیا زد. مشخص است فوتبال حرفه‌ای چنین نگاه کوتاه مدت و ستاره محوری را درک نمی‌کند و آن را پس می‌زند.

کاپیتان پیشین تراکتور تبریز افزود: زنوزی اسیر کرده‌های خود شد. او خیلی آرزوها در سر داشت اما نتوانست مدیریت خوبی در مسائل ورزشی داشته باشد. رفتارهای او حباب انتظارات هواداران تیم را شکل داد. اگر برنامه ریزی شفاف و دور از هیجان می‌کرد قطعاً کوهی از مشکلات برای تراکتور ایجاد نمی‌شد.

نصرتی درباره تنش‌های تراکتور با مالکیت زنوزی در لیگ برتر تصریح کرد: او اسیر مشورت‌های غلط شد. مشاوران زنوزی آدم‌های قوی نبودند. آنها نشان دادند آدم‌های غیر حرفه‌ای در قرارداد با بازیکنان حرفه‌ای فوتبال دنیا هستند. لطمه‌های مالی زنوزی روح او را خدشه دار کرد. مدام می‌دید هزینه می‌کند اما باز هم مقروض است و توهین هم می‌شنید.

وی ادامه داد: زنوزی خیلی زود مالکیت تراکتور را گرفت و دولت هم خیلی زود فراموش کرد باید از بخش خصوصی در فوتبال ایران حمایت کند. زنوزی در عرصه تجارت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما فوتبال را نمی‌توان مثل یک تاجر اداره کرد.

نصرتی با انتقاد از ریخت و پاش های مالی تراکتور در سه فصل گذشته یادآور شد: هزینه‌های سرسام‌آور تراکتور را زنوزی رقم زد. چرا الان تمام آنهایی که تراکتور را به این روز انداختند نباید پاسخگو باشند؟ بخش خصوصی با ملک خصوصی در فوتبال متفاوت است.

بازیکن پیشین تراکتور درباره نتایج این تیم با هدایت «زونیمیر سولدو» تاکید کرد: قبول دارم تراکتور همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر سیرجان بازیکن ندارد اما به هر حال اسم‌هایی در لیست بازیکنان این تیم حضور دارند که آرزوی تیم‌های میانه جدول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ای‌کاش تراکتور را همان ابتدای فصل به بخش صنعت کشور انتقال می‌دادند. حالا امیدوارم انتقال مالکیت کار را خراب‌تر نکند و صنایع مس و شرکت مربوط به مس سونگون بداند قلب خیلی از مردم خطه آذربایجان برای تراکتور می تپد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.