8
عباس رنجبر تشریح کرد:

برنامه‌های شهرداری تبریز برای ۱۴۰۱

  • کد خبر : 34117
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
برنامه‌های شهرداری تبریز برای ۱۴۰۱
شهرداری تبریز برنامه های سال آینده این شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر شامگاه روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با روسای ادوار گذشته شورای شهر تبریز با بیان اینکه دولت با شهرداری‌ها رفتار مناسبی ندارد، گفت: یک زمان در قالب یکسان نمودن عوارض حق شهر پرداخت می‌شد حالا وزارت دارایی در حق شهرداری‌ها اجحاف می‌کند.

او ادامه داد: سال قبل دولت ۱۲۰ هزار میلیارد از محل مالیات درآمد داشته است. سه درصد شهرداری‌ها هم ۷۵ هزار میلیارد بود که ۲۷ هزار میلیارد داده شده است.
او با بیان اینکه دولت هر سال سعی می‌کند وظایف خود را به گردن شهرداری بیاندازد، تصریح کرد: به عنوان مثال قانونی وجود دارد که به غیر از حقوق پرسنل رسمی و… بقیه هزینه‌های راهنمایی و رانندگی به عهده شهرداری است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته براساس سیاست‌های شورای شهر کار کرده‌ایم، اظهار کرد: برای بازگشایی‌های اصلی و بهسازی شهری و اصلاح ساختار وضع موجود بودجه خوبی در نظر داریم.

او اضافه کرد: در حوزه گردشگری برنامه داریم و برای پارک بزرگ چند جلسه برگزار کرده‌ایم و لایحه آن آماده است. طرح را عوض کرده‌ایم و سال ۱۴۰۱ عملیات آن شروع شود.

او اعلام کرد: محور دوکمال را به عنوان محور گردشگری بحث خواهیم کرد تا موتور محرکه‌ای برای توسعه ساخت وساز و گردشگری شهر داشته باشیم.

او با بیان اینکه شهربازی ائل‌گلی را از آن محیط خارج می‌کنیم، تاکید کرد: طرح پارک باغشمال را کار کرده‌ایم که لایحه آن این هفته به شورای شهر می‌رسد و بر این اساس بالای پنج میلیارد تومان درآمد سالانه خواهیم داشت و علاوه بر آن محور غذا شیرینی و بستی تبریز خواهیم کرد.

او تصریح کرد: در بحث شهر هوشمند ما یک فراخوان خواهیم داد تا ۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری جهت ایجاد زیرساخت شهر هوشمند در شهر کار شود.
به گفته عباس رنجبر، در این مدت برای هشت سازمان زیرسیستم و سامانه نوشته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.