2
موج جدایی تراکتور را فرا میگیرد

همه ساز جدایی سر دادند

  • کد خبر : 34169
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
همه ساز جدایی سر دادند
لیگ بیست و یکم مطابق آنچه تصور میشد بسیار تلخ برای قرمز های آذربایجان پیش رفت، چرا که این تیم ابتدای فصل علی رغم جدایی تعداد زیادی از بازیکنان تاثیر گذار خود در نقل و انتقالات پیش فصل، در جذب بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی نداشت.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتوری ها که سالها خود را به عنوان مدعی قهرمانی می دیدن در ادامه روند نزولی خود تحت مالکیت زنوزی به گزینه سقوط بدل شدند.

داستان اما جایی برای پرشورها ترسناک تر میشود که از گوشه کنار خبر میرسد در شرایطی تراکتور درگیر حواشی تغییر مالکیت است تعدادی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم تصمیم به جدایی در نیم فصل گرفته اند.

محمد عباس زاده یکی از این بازیکنان است که احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی راه جدایی از تراکتور را در پیش بگیرد. این بازیکن که ظرف هفته های اخیر به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده است از شرایط خود رضایت ندارد از طرفی طبق شنیده ها اختلافاتی میان مهاجم مازندرانی و چند بازیکن شکل گرفته است که بحث جدایی عباس زاده را جدی تر میکند.

 

اکبر ایمانی و پیمان بابایی دیگر بازیکنان تراکتور هستند که بنظر میرسد چمدان های خود را بسته اند نمایش ضعیف ایمانی در فصل جاری که شعار علیه این بازیکن بعد از مصاف با تیم هوادار را به همراه داشته است به نظر میرسد مقدمات جدایی شماره ۶ تراکتور را فراهم کرده باشد.

 

پیمان بابایی نیز تا حدودی دلایل مشابه ایمانی برای جدایی دارد، شایعاتی که در خصوص اختلاف میان وی با عباس زاده مطرح شد هواداران تراکتور را بر آن داشت تا با حضور در صفحه اجتماعی بابایی نسبت به این مسئله معترض شوند که به نظر میرسد این اتفاق هوای جدایی هوای جدایی را به سر بابایی رسانده باشد.

 

سعید واسعی را شاید بتوان قطعی ترین خروجی تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد، بازیکن تکنیکی که با سرو صدای فراوان راهی تراکتور شد هرگز نتوانست روزهای خوب خودش را در این تیم ادامه دهد، تا جایی که با حضور سولدو در نیمکت قرمزهای آذربایجان واسعی به یک سکو نشین مطلق تبدیل شد که با این تفاسیر جدایی واسعی از جمع شاگردان سولدو قطعی به نظر می رسد.

 

جدایی ها گویا به خط دفاعی تراکتور نیز کشیده خواهد شد، بر اساس شنیده ها ابولفضل رزاق پور و هادی محمدی دو مدافع تراکتور نیز چندان مایل به ادامه همکاری با تراکتور نیستند که درصورت اخذ رضایت نامه از باشگاه راهی تیم دیگری خواهند شد.

 

درصورت جدایی بازیکنان مذکور نماینده آذربایجان کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت که باید منتظر ماند و دید مسئولان مربوطه در این رابطه چه تمهیداتی خواهند اندیشید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.