4

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:توسعه ارس مرهون امنیت منطقه است

  • کد خبر : 34301
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: توسعه ارس در بخش‌های مختلف را مدیون امنیت موجود در این منطقه می‌دانیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس محسن نریمان در نشست مشترک با فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب افزود: توسعه و موفقیت‌های سازمان منطقه آزاد ارس در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر مدیون امنیتی هست که در سایه تلاش هاو مجاهدت‌های نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی و نظامی به دست آمده است.

نریمان گفت: این سازمان تامین زیرساخت، توسعه و پیشرفت و فراهم آوردن شرایط برای تدوام امنیت پایدار در منطقه را وظیفه خود می‌داند و تلاش می‌کند با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌ها حرکت روبه توسعه موجود را ادامه دهد.

رییس شورای تامین منطقه آزاد ارس با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در تدوام امنیت پایدار در مناطق مرزی گفت: توسعه فعالیت سازمان منطقه آزاد ارس در بخش قابل توجهی از طول نوار مرزی شمالغرب موجب مهاجرت معکوس به این مناطق شده است.

محسن نریمان ادامه داد: براساس سیاست‌های دولت برای افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های منحصربفرد منطقه آزاد ارس در ارتباط با کشورهای همسایه و اتحادیه اوراسیا استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر سازمان منطقه آزاد ارس براساس مزیت نسبی که دارد به دنبال احیای گذر مرزی در داخل محدوده منطقه آزاد ارس با جمهوری آذربایجان و استفاده حداکثری از ظرفیت مرز نوردوز برای فراهم کردن شرایط حضور فعالان اقتصادی در بازار کشورهای اتحادیه اوراسیا می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تردد استانی خودروهای پلاک ارس گفت: عملیاتی شدن این موضوع در کاهش آلودگی هوای تبریز نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: در شرایط فعلی عرصه اقتصادی مهمترین جبهه نبرد دشمن علیه کشور عزیزمان می باشد و با همکاری و همدلی که در آذربایجان شرقی وجود دارد شاهد فضای امن برای پیشرفت در استان هستیم.

سردار عبدی افزود: با توجه به همکاری خوب صورت گرفته بین سازمان منطقه آزاد ارس و نیروی انتظامی، این نیرو آمادگی دارد در خصوص تردد استانی خودروهای پلاک ارس نهایت همکاری را داشته باشد.

وی وجود منطقه آزاد ارس در استان را یکی از عوامل مهم توسعه استان اعلام کرد و افزود: با مشارکت مردم این منطقه و نظارت اجتماعی که خود مردم در محدوده‌های این منطقه بوجود آوردند شاهد استقبال از موضوع سرمایه‌گذاری و توسعه در این منطقه هستیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس در مبارزه با کرونا گفت: امکانات منطقه آزادارس در اوج فراگیری ویروس کرونا در کاهش تاثیرات آسیب‌های این ویروس بسیار تاثیرگذار بود.

سرهنگ عبدی همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت در ایجاد و تدوام امنیت، از اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس در احداث ساختمان فرماندهی شهرستان جلفا تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت انتظامی شهرستان، از زحمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در شهرستان جلفا تقدیر کرد.

 

این نشست با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، فرمانده پلیس راهور استان، فرمانده انتظامی شهرستان‌های جلفاو خداآفرین و معاونین فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.