4
تراکتور - نساجی؛

پایان سولدو رقم میخورد؟

  • کد خبر : 34272
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
پایان سولدو رقم میخورد؟
دور رفت لیگ بیست و یکم فوتبال کشور فردا پنجشنبه با دیدار برابر نساجی مازندران برای تراکتور به پایان می رسد.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتوری ها در حالی فردا گام آخر خود در نیم اول لیگ برتر را برمیدارند که در شرایط دور از انتظاری به سر می برند، رتبه سیزدهم جدول با ۱۲ امتیاز جایگاهی نیست که حتی بدبین ترین ۷وادار این تیم نیز متصور شود ،

سولدو کروات نیز که بعد از رهایی تراکتور از بند بدهی های خود ساخته سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت قادر به تغییر تراکتور نشد تا تیره روزی ها برای پرشورها ادامه داشته باشد.

آمار ۲ برد ۴ تساوی و ۵ شکستی که سولدو در ۱۱ بازی از خود به جای گذاشت دوباره موضوع تغییر در نیمکت تراکتور را وارد اخبار مطرح در رسانه کرد که با توجه به احتمال بالای تغییر مالک تراکتور در نیم فصل، سولدو اگر قادر به پیروزی در این دیدار نباشد میبایست خود را برای ترک تبریز آماده کند.

از طرفی نماینده کرمان که با ۱۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد در حالی راهی تبریز خواهد شد که ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور و مسعود شجاعی کاپیتان و سرمربی سابق قرمزهای آذربایجان را به عضویت خود میبیند که با توجه به شناختی که میتوانند از تراکتور داشته باشند کار برای سولدو و شاگردانش سخت تر میشود.

۳ تساوی ۲ برد برای تراکتور و یک برد برای نساجی حاصل ۶ تقابل لیگ برتری دو تیم بوده است که در این میام ۹ بار تراکتوری ها موفق به گلزنی شده اند و ۵ گل نیز نماینده مازندران به ثمر رسانده است.

نا گفته نماند در این جدال حساس ابوالفضل رزاق پور محمد عباس زاده رضا دهقان و شاهین ثاقبی در قامت تیم تراکتور با تیم سابق خود رو به رو خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.