6
طلسم ۱۵ ساله شکسته شد؛

قهرمانی کشتی گیر تبریزی در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 34467
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
قهرمانی کشتی گیر تبریزی در مسابقات کشوری
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه‌ی انتخابی تیم ملی گرامیداشت شهدای مدافع حرم از صبح روز (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) در مجموعه آزادی شهر گرگان برگزار شد.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ در جریان این مسابقات، «محسن مصطفوی» آزادکار تبریزی در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد و پس از پنج سال، یک کشتی‌گیر از استان آذربایجان‌شرقی توانست به مقام قهرمانی کشور برسد.

مصطفوی در این وزن کار خود را با برتری مقتدرانه ۱۰ بر صفر مقابل ابوالفضل یار از لرستان استارت زد. وی در دور دوم رضا مظفریِ مازندرانی – دارنده مدال نقره جوانان جهان – را ضربه فنی کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهائی شد.

نماینده استان در دور یک چهارم با نادر حامدی از فارس پنجه در پنجه شد که این حریف را هم با برتری قاطع ۱۰ بر صفر از پیش‌رو برداشت تا با اقتدار به جمع چهار نفر برتر وزن ۸۶ کیلوگرم برسد.

وی در مرحله نیمه‌نهائی برابر علی منصوری، نماینده استان گلستان قرار گرفت که در جدالی نزدیک با حساب ۱۱ بر ۱۰ این حریف را نیز شکست داد تا به مسابقه فینال راه یابد.

محسن مصطفوی در دیدار نهائی مقابل محسن اصغری از گیلان به روی تشک رفت و در یک مصاف پایاپای دیگر با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید تا مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را از آنِ خود نماید.

بدین‌ترتیب، این کشتی‌گیر آزادکار تبریزی با طلسم‌شکنی به مقام قهرمانی کشور دست یافت و ضمن راهیابی به تیم ملی، مسافر مسابقات آسیایی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.