10
در بحبوحه انتقال حواشی مالکیت باشگاه تراکتور؛

زمان از دست نرود

  • کد خبر : 34538
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
زمان از دست نرود
بحث انتقال مالکیت باشگاه تراکتور از محمدرضا زنوزی به صنایع مس ایران این روز ها داغ ترین موضوع ورزشی خطه آذربایجان شده است.

سرویس تبریزمن؛ نیم فصل لیگ بیست و یکم با برگزاری مسابقات هفته پانزدهم رسما به پایان رسید و هفته شانزدهم نیز ۲ الی ۴ بهمن پیگیری خواهد شد.

۱۶ تیم لیگ برتری بعد از برگزاری بازیهای هفته شانزدهم راهی تعطیلات نیم فصل خواهند شد که در این بین نقل و انتقالات زمستانی نیز پیگیری خواهد شد.

باشگاه تراکتور از آن دسته تیم هایی است نیاز مبرمی به این دارد تا در نیم فصل با جذب نفرات جدید تیم خود را تقویت کند، با این وجود اما این تیم پرهوادار آذربایجانی درگیر حواشی تغییر مالکیت خود است.

تراکتوری ها که نیم فصل را با رتبه ۱۳ به پایان رسانده اند اختلاف چندانی با سقوط به لیگ یک ندارند، از طرفی زمزمه هایی از جدایی چند بازیکن فعلی این تیم به گوش می رسد که در این صورت کار بیش از پیش برای بقاء تراکتور در لیگ برتر سخت تر می شود.

آنچه مشخص است زمان برای پرهوادارترین تیم آسیا کلیدی ترین مسئله در روز های آینده است، چرا که مسئولین استانی باید تلاش کنند تا روند انتقال مالکیت باشگاه تراکتور پیش از اتمام نقل و انتقالات نیم فصل نهایی شود تا مالکیت جدید در اسرع وقت نسبت به حفظ بازیکنان فعلی و تقویت این تیم اقدام کنند، در غیر این صورت بعید نیست در پایان فصل جاری نماینده آذربایجان راهی لیگ یک شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.