1
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد:

تقبل هزینه های درمانی آتش نشان فداکار / شهرداری تبریز هزینه های ” صالح امانی” را پرداخت می کند

  • کد خبر : 34503
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تقبل هزینه های درمانی آتش نشان فداکار / شهرداری تبریز هزینه های ” صالح امانی” را پرداخت می کند
به دنبال انتشار فیلمی از آخرین وضعیت " صالح امانی " آتش نشان فداکار تبریزی که 8 ماه است در بیمارستان بستری است و اظهارات دردناک پدر و خواهر این آتش نشان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تقبل تمام هزینه های بیمارستانی وی از سوی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت السلام رسول برگی در گفت و گویی افزود: بیستم آذر ماه امسال طبق لایحه شهرداری، به دلیل اینکه این آتش نشان فداکار دچار ضایعه مغزی شده بودند تمام هزینه های بیمارستان بین المللی به مبلغ بالغ بر پنج میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال با قید دو فوریت در صحن شورا طرح و رای آورد و به فرمانداری ابلاغ شد که فرمانداری بدون دلیل رد کرد.

وی ادامه داد: ” صالح امانی ” از نیروهای رسمی وزارتی آتش نشانی است که متأسفانه در حادثه کوی فردوس تبریز دچار حادثه شده بود.

رییس شورای شهر تبریز ادامه داد: قبلا یک بار مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال با تصویب شورا در دوره قبل از طرف شهرداری به این بزرگوار کمک شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن به هیات حل اختلاف رفت که هیأت حل اختلاف با کمک پرداخت تمام هزینه‌های بیمارستانی موافقت و در دوازدهم دی ماه امسال به شهرداری تبریز جهت اقدام ابلاغ شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.