4
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز:

سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند

  • کد خبر : 34507
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری‌های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ‌ها هستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یونس فاتح در جلسه‌ای که در محل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد با اعلام مطلب فوق اطهار داشت: تصمیمات خوبی برای سگ‌های تبریز گرفته شده است و در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید.

فاتح افزود: سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری‌های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ‌ها هستند و چاره‌اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها برعهده شهرداری کلانشهر تبریز و مناطق ده‌گانه است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی در این جلسه برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ‌های تبریز گرفته شده است که شهروندان فهیم تبریزی در آینده نه چندان دور از این تصمیمات باخبر شده و به حول و قوه الهی خوشحال خواهند شد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تشکل های مردم نهاد، دامپزشکان و مسئولین شهری برگزار شد تصمیماتی در مورد نحوه زندگی گیری، عقیم سازی، تغذیه و بهداشت سگ های تبریز گرفته شد که به این زودی خبر آن منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.