3
به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

شهردار تبریز با خانواده شهید نصیرزاده دیدار کرد

  • کد خبر : 34581
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
شهردار تبریز با خانواده شهید نصیرزاده دیدار کرد
شهردار تبریز با حضور در منزل شهید داود نصیرزاده، با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل شهید داود نصیرزاده حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

رنجبر در این دیدار با بیان اینکه در قبال شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: امروز توفیق پیدا کردیم خدمت خانواده شهید نصیرزاده برسیم و ارادت خود را به محضر شهدا تقدیم کنیم.

او با بیان اینکه امیدواریم پیش مردم شرمنده نشویم، اظهار کرد: شهادت آخرین مرحله وصال عشق عاشق به معشوق و معبود بوده و زندگی طیبه واقعی است نه مرگ، تبدیل به سنخ زندگی آسمانی و ابدی است.

شهردار تبریز تصریح کرد: همان طور که خداوند در قرآن فرموده «من به مجاهدان اجر عظیم خواهم داد» پس تنها قشری که تمام هستی خود را بخشیده اند شهدا هستند که همه لذت و دارایی خود را فدای مردم و وطن خود کرده اند و هیچ تلاشی و مجاهدتی نمی‌تواند خود را به نزدیکی شهدا برساند.

رنجبر ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز در خصوص مقام شهدا فرموده اند: «شهدا در کنار خدا در آسایش هستند و ما از آنها عقب مانده‌ایم»، از خدا می‌خواهم لیاقتی به ما بدهد که شهدا از ما روی نگردانند و پیش آنها شرمنده نباشیم.

او با تاکید بر اینکه امروز باید صادقانه، بی ریا و بی‌منت خدمت کنیم، گفت: از مادران شهدا می‌خواهم ما را هم دعا کنند تا بتوانیم خدمتی شایسته داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.