13
شروع واکنش ها با یک انتقال؛

تعلل در واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی را قبول نمی‌کنیم

  • کد خبر : 34660
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
تعلل در واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی را قبول نمی‌کنیم
نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به تاخیر در انتقال مالکیت دو تیم تراکتور و ماشین سازی به صنایع مس واکنش نشان داد

سرویس ورزشی تبریزمن؛ احمد علیرضا بیگی، درباره دلیل کند پیش رفتن روند واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس گفت: اگر درمورد انتقال تراکتور و ماشین‌سازی خللی ایجاد شود یا اتفاقی خلاف تعهدات وزیر رخ بدهد، دولت باید خود را مهیای پاسخگویی و رویارویی با افکار عمومی آذربایجان کند.

وی تأکید کرد: هم درمورد بحث کلان استان درخصوص درآمدهای مس که تاکنون به آن نائل نیامده‌ایم و هم درباره مسئولیت‌های اجتماعی که این شرکت نسبت به استان داشته و به آنها عمل نکرده است مشغول پیگیری هستیم. ما هم این تعلل درباره واگذاری دو باشگاه را قبول نکرده و جدی موضوع را پیگیری خواهیم کرد. زمانبندی در نظر گرفته شده برای این انتقال تمام شده و اکنون پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته است. هواداران هم منتظرند شرکت مس و وزیر صمت به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همانگونه که شرکت ملی مس در کرمان عهده دار اداره تیم‌هایی مانند مس کرمان، مس سرچشمه، مس نوین، مس شهربابک و مس رفسنجان است باید مشابه این اقدام هم برای دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتور تبریز اتفاق بیفتد. وزیر صمت در این مورد تعهد داده و اکنون استاندار باید درباره چگونگی پیشرفت کار توضیح بدهد.

وی درخصوص نحوه پرداخت بدهی‌های باشگاه تراکتور در صورت قطعی شدن این انتقال عنوان کرد: واگذاری و فروش یک باشگاه هم مانند خانه، کارخانه و ماشین شیوه‌ای دارد. می‌توان بدهی را از اصل قیمت کم می‌کنند و این موضوع کاری ندارد. از نظر ما تراکتور دارای ارزش به مراتب بالاتری از دو تیم پایتخت‌نشین استقلال و پرسپولیس است. در مورد این دو تیم تجربه قیمت‌گذاری داریم. سازمان خصوصی‌سازی این دو باشگاه را قیمت‌گذاری کرده و می‌خواهد ۱۹ درصد سهام آنها را در بورس عرضه کند. بحث غیر روشن نیست بلکه واضح است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.