13
مدیر عامل آقازاده باشگاه ماشین سازی:

به جای ۱۰۰ میلیارد نسیه ۱۰ میلیارد نقد بدهید

  • کد خبر : 34633
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
به جای ۱۰۰ میلیارد نسیه ۱۰ میلیارد نقد بدهید
محمد میثم مصائبی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: قرار بود ۱۵ دی ماه جاری برای مذاکره درباره طلب بازیکن خارجی تیم عازم استانبول شویم که موضوع واگذاری مالکیت به مس مطرح شد و ما نیز برنامه سفر را لغو کردیم.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ وی اضافه کرد: به اندازه وسع مان در باشگاه هزینه کرده ایم و تمامی این هزینه ها از جیب شخصی بوده و تمامی ادعاهای مربوط به واریز پول به حساب باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی کذب است.

مصائبی عنوان کرد: اگر مسئولان استانی می خواهند از تیم حمایت کنند، ارز دولتی تخصیص بدهند تا با پرداخت بدهی، پنجره تیم را باز کنیم.

وی افزود: پرداخت ۱۰ میلیارد پول نقد به مراتب بهتر از وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی است و ما انتظارمان از مسئولان، حمایت از تیم ریشه دار ماشین سازی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بی تفاوتی مسئولان نسبت به تیم را می بینیم، ناراحت می شویم و احساس ضعف می کنیم، در حالی که در دیگر شهرها، تمامی مسئولان پشت تیم شان هستند و از آن حمایت می کنند.

مصائبی به ادامه کار علی ابراهیمیان به عنوان سرمربی در تیم ماشین سازی تبریز تاکید کرد و گفت: وی به طور جد به مسئولیتش در تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن؛ این آقازاده بجای آنکه در قبال اوضاع اسفناک تیم و عدم تحقق وعده‌ی خود و مالک فاقد اهلیت باشگاه پاسخگو باشد، اینگونه از دیگران مطالبه می‌کند.

این صحبت ها درحالی مطرح میشود که اولا باتوجه به مالکیت بخش خصوصی غیرممکن است و ثانیا آخرین باری که فردی به‌نام کارخانه ماشین‌سازی تبریز ارز دولتی گرفت قربانعلی فرخزاد بود که به‌ سبب فروش دلار و یورو در بازار آزاد سر از زندان درآورد.

نا گفته نماند مصائبی فرزند رئیس سابق اوقاف آذربایجان‌شرقی است که خود متخصص عطر و ادکلن‌ فروشی است و پدرش نیز به‌ سبب افشای نامه درخواست پاداش میلیاردی به حاشیه رفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.