6
معاون هنری و سینمایی آذربایجان‌شرقی:

جشنواره استانی موسیقی فجر در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 34629
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
جشنواره استانی موسیقی فجر در تبریز برگزار می‌شود
معاون هنری و سینمایی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر در تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی محرمی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره استانی موسیقی فجر در پنج گرایش موسیقایی و در قالب گروه نوازی بدون محدودیت سنی همزمان با سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در تبریز برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه آذربایجان شرقی در حوزه‌ی فرهنگ‌وهنر به‌ویژه موسیقی دارای ظرفیت‌های قابل توجهی بوده که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است، ادامه داد: ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه‌ی فرهنگ صحیح موسیقایی از وظایف و سیاست‌های انجمن موسیقی آذربایجان شرقی است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.

محرمی همچنین بیان کرد: ستاد جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه‌ی اجرای صحنه‌ای استان دعوت می‌کند تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آخرین مهلت پذیرش گروه‌ها را سی‌ام دی‌ماه جاری، انتشار جدول گروه‌های قابل اجرا را پنجم بهمن ماه و زمان اجرای برنامه را ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس دبیرخانه به نشانی تبریز-بلوار ۲۹ بهمن-مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن-انجمن موسیقی آذربایجان شرقی و کدپستی ۵۱۶۶۶۱۸۵۱۵ ارسال کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.