3

همه برای ایجاد حال خوب، پای کار بیایند

  • کد خبر : 34667
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
برای انجام وظایف خود، منتظر اذن کسی نمی‌مانی

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: سازمان به تنهایی، متولی و صاحب‌امتیاز “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب” نخواهد بود و از همه سازمان‌ها، نهادها و سمن‌ها دعوت می‌کنیم برای ایجاد حال خوب در جامعه پای کار بیایند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رسول جوانعلی‌آذر ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از فراخوان طراحی نشانه “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب”، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دلم گواهی می‌دهد در آغاز یک اتفاق بسیار بزرگ قرار داریم چرا که ایجاد نشاط و شادی به عنوان یکی از ضروری‌ترین و بدیهی‌ترین نیازهای جامعه در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در نظر دارد در چهار سال آینده، هر سال یکی از ضروریات و نیازهای اساسی جامعه را بولد کند، گفت: با توجه به حاکمیت اپیدمی کرونا در دو سال گذشته، سازمان “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب” را با هدف ایجاد نشاط اجتماعی با تولید شادی، برای سال ۱۴۰۱ طراحی کرده است.
جوانعلی‌آذر با اشاره به اینکه، این پویش از اسفند سال جاری آغاز و تا اسفند سال ۱۴۰۱ تداوم خواهد یافت، افزود: رویدادهای متعددی در قالب جشنواره تعریف شده که جشنواره‌های عکس لبخند، نقاشی کودکان لبخند، نذر سیب، سپاسگزارم، سیب‌کاران، سفیران سیب، سرود شادی، کاریکاتور، فیلم‌های صدثانیه، هزار خورشید و یادواره ما گفتیم سیب از آن جمله است.

وی از “بیایید همه بگوییم سییب” به عنوان شعار “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب” نام برد و گفت: این شعار هم استعداد تبدیل شدن به یک برند را دارد و هم می‌تواند تبریز را به یک برند تبدیل کند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه هرچند ایده پویش متعلق به سازمان است اما متولی و صاحب‌امتیاز پویش فقط سازمان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که بخواهیم لوگوی سازمان را بر روی پویش بنشانیم، بلکه از همه سازمان‌ها، نهادها و سمن‌ها دعوت می‌کنیم پای کار بیایند و هر آنچه از دست‌شان برای ایجاد حال خوب در جامعه برمی‌آید، کوتاهی نکنند.

وی از برگزاری “شب‌های فرهنگی” در پنج کلانشهر کشور در قالب “سفیران سیب” خبر داد و افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم ما را در ایجاد بمباران خبرهای خوب یاری رسانند تا صداهای خوشی از تبریز به داخل و خارج کشور، ارسال کنیم.

جوانعلی‌آذر در ادامه سخنانش، اعتبار سال ۱۴۰۱ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تمام این اعتبار را برای پویش تخصیص داده‌ایم، بنابراین برنامه‌های ثابت سازمان مانند جشنواره عکس فیروزه و کتاب سال را در قالب “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب” برگزار می‌کنیم و حتی برنامه‌های ورزشی سازمان نیز در بیس این پویش تعریف می‌شود.
وی با اشاره به اینکه “پویش همگانی یک قدم برای حال خوب” یک حد کف دارد که ریز برنامه‌های آن مشخص است و براساس اختیارات و امکانات شهرداری اجرایی می‌شود، اظهار داشت: اما من خوش‌بین و مطمئن هستم که فراتر از این حد کف، بتوانیم دیگر‌ نهادها را پای کار بیاوریم و بر غنای برنامه‌ها بیفزاییم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه حتی برای ایام محرم نیز برنامه‌هایی در قالب این پویش تعریف شده، گفت: برگزاری برنامه‌هایی با تم بوی سیب یکی از این برنامه‌هاست که در آن زیبایی‌هایی از محرم که منجر به ایجاد حال خوب شده، برجسته می‌شود.

جوانعلی‌آذر در خاتمه سخنانش با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز وظایفی دارد که ما برای انجام این وظایف، منتظر اذن کسی نمی‌مانیم، گفت: باور عمومی این است که امروز ایجاد نشاط و شادی از نان شب واجب‌تر است. بنابراین تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار می‌گیریم. البته شاید برخی از رویدادهای پویش، حاشیه‌هایی هم داشته باشند که بر این باورم ایجاد شادی برای مردم ارزش تاوان دادن دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.