4

سامانه جامع روابط کار در ارس رونمایی شد

  • کد خبر : 34758
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
سامانه جامع روابط کار در ارس رونمایی شد
در راستای ارائه خدمات به جامعه کارگری و کارفرمایی محدوده منطقه آزاد ارس، از سامانه جامع روابط کار مدیریت کار و خدمات اشتغال ارس رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیر کار و خدمات اشتغال این سازمان با اعلام این خبر گفت: این سامانه توسط کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری این سازمان و در راستای ارائه خدمات به جامعه کارگری و کارفرمایی طراحی شده است و کارگران و کارفرمایان می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مراجعه به سامانه https://job.arasfz.ir:2310/، ضمن تشکیل پرونده، نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد خود را از طریق پیامک دریافت و برای ورود اطلاعات و انتخاب نوع خدمت و پیگیری آن به این سامانه مراجعه کنند.

میرحسین موسوی در خصوص خدمات پیش بینی شده و قابل ارائه در این سامانه گفت: در این سامانه حدود ۸ خدمت در حوزه روابط کار، برای کارگران و کارفرمایان پیش بینی شده است. در مرحله اول دو زیرسامانه «ثبت الکترونیکی دادخواست کارگران» و «پیگیری دادخواست» راه اندازی شده است و علاوه بر آن صدور دادنامه، صدور اجراییه جهت اجرای رای، اعتراض به آرای صادره از هیات رسیدگی نیز در این سامانه فعال، قابل دسترسی و پیگیری می باشد.
براساس آخرین آمار ارائه شده، منطقه آزاد ارس با دارا بودن بیش از ۵۲۲ واحد فعال در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و عمرانی، بازرگانی، انبارداری و تولیدی معدنی برای ۱۷ هزار و ۵۶۹ نفر شغل ایجاد نموده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.