4

پرداخت مبلغ ۲/۱۴۵/۵۱۲/۸۸۳ ریال کمک هزینه درمان به بیماران محروم و نیازمند متاثر از بیماری کرونا در ۶ ماه اخیر

  • کد خبر : 34926
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
پرداخت مبلغ ۲/۱۴۵/۵۱۲/۸۸۳ ریال کمک هزینه درمان به بیماران محروم و نیازمند متاثر از بیماری کرونا در ۶ ماه اخیر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز ازپرداخت مبلغ ۲/۱۴۵/۵۱۲/۸۸۳ ریال کمک هزینه درمان به بیماران محروم و نیازمند متاثر از بیماری کرونا در ۶ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز؛ محمد یوسفی پور با بیان این خبر گفت: با توجه به اهمیت توسعه و ترویج خدمات بشردوستانه و بسط این خدمات به منظور رفع فقر از زندگی اقشار آسیب پذیر توسط جمعیت هلال احمر و در راستای تحقق اهداف سازمان داوطلبان ارائه خدمات حمایتی برای آسیب دیدگان و افراد آسیب پذیر ناشی از حوادث و سوانح، هلال احمر تبریز بخشی از هزینه های دارو، درمان و توانبخشی بیماران نیازمند و متاثر از بیماری کرونا را به صورت کمک هزینه درمان پرداخت می کند.
وی با اشاره به اینکه این طرح شامل معرفی شدگان از خانه های هلال شهری وروستایی ،موسسات خیریه، ،کمیته امداد امام خمینی (ره)و نیزمراکز درمانی می شود، تصریح کرد: این دسته از بیماران پس از بهبودی کامل و در هنگام مراجعه باید مدارکی از قبیل کپی مدارک ،نسخ پزشکی و اصل فاکتور هزینه ها را ارائه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز گفت: از همه بیماران نیازمند و محرومی که توان تامین هزینه های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می کنیم.
یوسفی پور ادامه داد: حمایت های مالی جمعیت هلال احمر شامل کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه عمل زایمان طبیعی و سزارین، کمک هزینه فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی ، کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن) کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی و تامین کمک هزینه شیرخشک برای خانواده های نیازمند را از دیگر موارد حمایت هلال احمر برشمرد.

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان تبریز

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.