5

گزارش مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 34903
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
گزارش مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی
مراسم تودیع غلامعلی راستی، سرپرست سابق سازمان صمت آذربایجان شرقی و معارفه صابر پرنیان رئیس جدید این سازمان با حضور معاون وزير صمت، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس مجمع نمایندگان استان و برخی مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن؛ در ابتدای این مراسم بعد از سخنرانی رئیس اتاق اصناف تبریز، یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی ضمن تشریح وضعیت صنایع، نقش رئیس سازمان صمت استان را در این شرایط اقتصادی کلیدی دانست و از پرنیان خواست روابط خود با بخش خصوصی را قوت دهد و معضلات داخل استان را مدیریت و حل نماید.

یونس ژائله خطاب به رئیس جدید صمت ادامه داد: یک روز هم شاهد بدرقه شما از این سازمان خواهیم بود کاری کنید که بمانند آقای نجاتی خاطره خوشی از شما باقی بماند.

در ادامه مراسم محمد حسین فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن قدردانی از روسای پیشین از پرنیان خواست تا استقلال شرکت مس آذربایجان را به جد پیگیری کند.

وی همچنین تاکید کرد: استان ما استان معدنی و در رتبه های نخست استخراج است و این مهم لزوم استقلال شرکت مس را آشکار می سازد.

سپس استاندار آذربایجان شرقی بعنوان سخنران پشت تریبون حاضر و اعلام داشت: حتما باید شعار های دولت سیزدهم عملی شود، مدیری که برنامه های دولت را قبول ندارد قبول مسئولیت نکند. در دولت سیزدهم مدیر نباید پشت میز باشد، مدیر باید در میدان عمل به صورت جهادی فعال باشد.

عابدین خرم ادامه داد: ما در حوزه معادن کمتر از ۲۰ درصد ظرفیتمان استفاده میکنیم، حتی برخی معادنمان نیز هنوز کشف نشده است به همین لحاظ سازمان صمت استان یک برنامه منسجم برای معادن باید داشته باشد.

پس از اعطای حکم انتصاب پرنیان و قدردانی مسئولین ارشد استان از سرپرست قبلی این سازمان، رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد: آقای پرنیان مرد میدان و مدیر اجرایی است و همچنین قدرت تعامل بالایی دارد.

معاون وزیر صمت، آذربایجان را مهد صنعت و نخبگان صنعتی تجاری زیادی دانست و گفت: پر کردن جای خالی صابر پرنیان در سازمان صنایع کوچک سخت خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد: صنعتگران و فعالین اقتصادی آذربایجان میتوانند در کل کشور نقش آفرینی کنند، از نگاه ما محوریت باید با بخش خصوصی باشد، غل و زنجیر را باید از دولت باز کرد و بروکراسی را از بین برد.

رسولیان ضمن اعلام اینکه رویکرد جدید وزارت صمت پاسخگویی است عنوان کرد: برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، در حال ایجاد سامانه پاسخگویی و شفافیت در وزارت صمت هستیم و همچنین یک سری اصلاحات در چارت اداری وزارت و زیرساخت ها در حال انجام است.

در پایان مراسم صابر پرنیان رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تقدیر از اعتماد وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان استان گفت: ما افتخار نوکری مردم را پیدا کردیم، شان ما نوکری مردم و جهادگران صنعتی اقتصادی است. به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری تکلیف ما پشتیبانی از تولید و تسهیل گری است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد مانعی بر سر راه فعالیت واحد های تولیدی ایجاد شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.