13
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

رویکرد جدید وزارتخانه؛ تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید

  • کد خبر : 35044
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
رویکرد جدید وزارتخانه؛ تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید، یکی از رویکردهای جدید وزارتخانه در دولت مردمی است.

 

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد چکشیان در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در تبریز طی سخنانی گفت: در بدو سخن، لازم می‌دانم از همه کسانی که در برگزاری این المپیاد ورزشی نقش داشتند، از ورزشکارانی که با حضورشان به المپیاد ورزشی بانوان کارگر، نشاط بخشیدند، از مسئولین آذربایجان‌شرقی که میزبانی مسابقات را برعهده گرفتند و نیز همه همکارانم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، بسیج کارگری و جامعه زنان کارگری که در برگزاری این المپیاد همکاری کردند، تشکر و قدردانی نمایم.

وی با بیان اینکه اهمیت ورزش کارگری به جهت سر و کار داشتن این ورزش با انسان مولد و موثر در رشد و پیشرفت همه جانبه کشور است، افزود: وقتی از ورزش حرف می‌زنیم در حقیقت از یکی از مهم‌ترین عوامل نشاط و سلامت حرف می‌زنیم و طبیعتا نیروی کار با نشاط و انگیزه، تاثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه کشور و افزایش بهره‌وری خواهد داشت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه انسان مهم‌ترین هدف همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و ارتقایش در اولویت است، گفت: وقتی از ورزش بانوان سخن می‌رود، به جهت نقش غیرمستقیم بانوان در تربیت نسل آینده جامعه، یک مولفه دیگر بدان اضافه می‌شود

وی اضافه کرد: در طلیعه گام دوم انقلاب قرار داریم و در گام دوم بر حرکت جوانان و حرکت عمومی جامعه با تلاش و انگیزه تاکید ویژه ای شده است. بی‌شک مهم‌ترین عامل این حرکت، فرهنگ کار، تلاش، کارآفرینی، تعاون، مشارکت اجتماعی، فرهنگ ورزش و مهارت آموزی است و همه این فرهنگ‌ها بیشترین نقش را در ترویج و ارتقای شان و منزلت زنان و بانوان سرزمین‌مان خواهند داشت.

چکشیان، با اشاره به اینکه با این نگاه، ورزش کارگری در حوزه زنان بسیار مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود، خاطرنشان ساخت: براساس رویکردهای جدید وزارتخانه، تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید را در اولویت قرار داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با تلاش و نشاط شما، حرکات جدیدی در ورزش جامعه کارگری آغاز کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش تفاوت شهدا با همه موثرین تاریخ را مدیون شهدا بودن همه و مدیون کسی نبودن شهدا، دانست و گفت: شهدا همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خودشان را فدای آرمانی کردند که امروز ما دورش جمع شده‌ایم.

چکشیان افزود: منظور از گام دوم انقلاب، دوره‌ای است که با آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف گذشته و با تکیه بر سرمایه‌ها و ظرفیت‌های موجود و به تبعیت از ایثار و تلاش شهدا، حرکت جدیدی آغاز کنیم

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.