14
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس:

پنجره نقل و انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می‌شود

  • کد خبر : 35011
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
پنجره نقل و انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس گفت: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم‌های تراکتور و ماشین سازی در اولویت است و طبق گفته استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی دیروز در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان جدید ظرف همین ماه انجام می‌شود.

محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسات ماه گذشته، تصمیمات لازم در مورد وضعیت فعلی و آینده تیم های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز اتخاذ شده است، اظهار داشت:  در این جلسات در مورد وضعیت حال حاضر تراکتور که در  مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت وی ادامه داشته باشد و منابع مالی برای بازکردن پنجره نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد که این منابع تامین شده است.

وی در مورد آینده این تیم ها و نحوه واگذاری آنها نیز گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این ۲ باشگاه فرهنگی  – ورزشی، زمان بر است از این رو این کار در بین ۲ فصل انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام می دهد.

فرهنگی به جلسه امروز نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این جلسه در مورد شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر می شود که در صورت نهایی شدن، هم موضوع انتقال و هم بحث حمایت از تیم ها به طور ریشه ای حل می شود و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هیات اجرایی برای نقل و انتقال و استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و بیش از همه استاندار آذربایجان شرقی در جریان امور قرار دارد و پیگیر موضوع است.

فرهنگی به اولویت های هیات اجرایی مدیریت شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم های تراکتور و ماشین سازی، از مهم ترین اولویت های این هیات است و طبق گفته استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی دیروز در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان جدید ظرف همین ماه انجام خواهد شد.

وی به بازی دیروز تراکتور و گل گهر اشاره کرد و گفت: این بازی نشان داد که آرامش بر تیم حاکم شده و باید تلاش کنیم این آرامش تقویت شود.

فرهنگی همچنین به موضوعات و اخبار مطرح شده در مورد تغییر اسم و رقم نقل و انتقال تراکتور در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در جلسات برگزار شده چنین مواردی مطرح نشده و با توجه به اینکه شرکت ملی مس تابع دولت است، از این رو دولتمردان سطح بالا، در این مورد توافق کرده اند.

حکم توقف انتقال تراکتور از سوی یکی از مالکان قبلی را استاندار حل کرد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات متعدد در موضوع انتقال مالکیت تراکتور اشاره کرد و گفت: یکی از مالکان قبلی تراکتور حکم توقف انتقال را گرفته بود که با ورود استاندار این مشکل برطرف شد و در مورد ماشین سازی نیز، چنین مواردی وجود دارد.

فرهنگی افزود: انسجام و همبستگی خوبی در ارتباط با موضع انتقال مالکیت تراکتور و ماشین سازی بین مسئولان استان و نمایندگان مجلس وجود دارد و بیشتر مشکلات مطرح شده در رسانه ها، با برگزاری یک جلسه برطرف می شود و استاندار آذربایجان شرقی با روحیه جدی، پیگیر رفع مشکلات این دو تیم است.

وی با بیان اینکه به آینده خوشبین است، گفت: گذر از شرایط فعلی مهم ترین موضوعی است که باید روی آن تمرکز کنیم و موضوع انتقال را باید پس از اتمام رقابت های فصل جاری انجام دهیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: تصمیمات گرفته شده و منابع تعریف شده برای رفع مشکلات۲ تیم تراکتور و ماشین سازی بوده و جلسات گذشته و پیش رو، برای رفع مشکلات آنهاست.

ماه گذشته، در جلسه ای که با حضور نایب رئیس مجلس، وزیر صمت، مدیرعامل مس، نمایندگان شمال غرب و برخی مسئولان استان آذربایجان شرقی در تهران برگزار شد، کلیات واگذاری تراکتور و ماشین سازی به مس سونگون مورد توافق قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.