4
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر:

بانوان ورزشکار کارگر، سفیران نشاط و کارآمدی هستند

  • کد خبر : 35037
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
بانوان ورزشکار کارگر، سفیران نشاط و کارآمدی هستند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانوان ورزشی کارگر به عنوان سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور نام برد.

به گزارش اژانس خبری تبریزمن، حجت الله عبدالملکی که بصورت اینترنتی در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در تبریز سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بانوان ورزشکار کارگر کنار تولید، در حوزه‌های فرهنگی، قرآن و معارف و نیز عرصه‌‌های ورزشی خوش درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بانوان ما شایستگی خود را در همه عرصه‌ها به منصه ظهور رسانده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی فضای مناسبی برای بانوان فراهم آورد تا با حفظ کرامت انسانی، در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی حضور یابند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مسابقات و المپیادهای ورزشی تصریح کرد: رویدادهای ورزشی در همگام شدن “کار با ورزش” حائز اهمیت است، چرا که اولا با ایجاد نشاط و سرزندگی در جامعه، بهره‌وری در تولید را افزایش می‌دهد و ثانیا ارتقای روح و جسم را به دنبال دارد که قطعا بر کار کارگران ورزشکار تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به جهت حضور افراد توانمند در المپیادهای ورزشی، این رویدادها می‌تواند به نوعی ترویج شعائر هم محسوب شود، چرا که ورزشکاران کارگری می‌توانند به عنوان الگوی، این فضا را ترویج دهند.

عبدالملکی در خاتمه سخنانش از بانوان ورزشکار جامعه کارگری به عنوان سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور نام برد و اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر فراهم شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.