4
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره‌مندی ۹۸٫۴۴ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز تا پایان دهه فجر

  • کد خبر : 34992
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۴
بهره‌مندی ۹۸٫۴۴ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز تا پایان دهه فجر
با به ثمر رسیدن پروژه‌های دهه مبارک فجر، بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز به 98.44 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیرعامل شرکت گاز آدربایجان‌ شرقی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال در بخش روستایی گاز ۴۴ روستا به بهره برداری رسیده و عملیات گاز رسانی در ۷ روستا نیز آغاز خواهد شد.

سیّدرضا رهنمای توحیدی افزود: هم اکنون یک میلیون و ۷۱۰ هزار مشترک در قالب ۳۲۶۲۱۹ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی هستند که با احتساب پروژه های دهه مبارک فجر، ۹۹۰ خانوار جدید به این شمار بهره‌مندی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی شهری و روستایی بزودی اتمام خواهد یافت، گفت: پروژه‌های مقاوم‌سازی شبکه و خطوط گازرسانی و حفظ و نگهداری تأسیسات، مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شرکت گاز پس از بهره‌مندی خانوارها خواهد بود.

توحیدی ادامه داد: برای تأمین گاز خانوارهای روستایی پروژه های دهه فجر، ۱۹۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین گاز تولیدی و صنعتی در استان اشاره و تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۰ هزار واحد صنعتی جزء و عمده به مدار مصرف گاز شهری متصل گردیده و نزدیک رسانی گاز به بخش های صنعتی مصوبه شورای اقتصاد ۶۷ درصد تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: دهه فجر، فرصتی است تا با ارائه گزارش اقدامات خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، امید و نشاط مردم شریف استان را زنده نگه داشته و با ارتقای کمی و کیفی خدمات و حفظ ارزش‌های نظام خدمت رسانی صادقانه به مردم، سهمی در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=34992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.