4
شهردار منطقه ۵ تبریز طرح کرد:

حضور فعال خانواده شهدا در پروژه ساماندهی گلزار شهدای شنب‌غازان

  • کد خبر : 35166
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
حضور فعال خانواده شهدا در پروژه ساماندهی گلزار شهدای شنب‌غازان
شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: خانواده شهدای محله تاریخی و فرهنگی شنب‌غازان در اجرای پروژه ساماندهی گلزار شهدای این محله حضوری فعال داشتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، میرعلی‌اصغر نساج در آیین بهره‌برداری از پروژه ساماندهی گلزار شهدای شنب‌غازان اظهار کرد: این پروژه به پیشنهاد خانواده شهدای محله شنب غازان آغاز شده و از ابتدای امر بر روند اجرایی پروژه، نظارت و پیشنهادات خود را اعلام می‌کردند.

وی افزود: پروژه گلزار شهدای شنب‌غازان به یاد ۷۲ شهید عاشورایی محله تاریخی و فرهنگی شنب‌غازان، با همکاری شهرداری‌های منطقه ۵ و منطقه ۶، هیئت امنای گلزار شهدای شنب‌غازان، سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و خیرین محل با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز تصریح کرد: این پروژه در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای محله تاریخی فرهنگی شنب‌غازان در طول هشت سال دفاع مقدس احداث شده است که یکی از پروژه‌های ماندگار شهرداری در بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: پروژه شامل ساماندهی مزار شهدا، کف‌سازی، محوطه‌سازی، سردر، گچکاری و نازک‌کاری و نورپردازی است که همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بهره‌برداری رسیده است.

آیین بهره‌برداری از پروژه ساماندهی گلزار شهدای محله تاریخی فرهنگی شنب‌غازان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین او، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مقامات لشگری و کشوری برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.