4

برگزاری سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها در تبریز

  • کد خبر : 35175
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
برگزاری سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها در تبریز
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری مراکز استان ها در تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فریدون بابایی اقدم در گفت وگو در رابطه با سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها در تبریز، اظهار داشت: این نشست برای اولین بار توسط کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شروع به کار کرد و دومین دوره آن در مشهد برگزار شد و در راستای برگزاری دوره سوم با همکاری اعضای شورای شهر تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز با پیشنهاد کمیسیون معماری و شهرسازی شورای تبریز تلاش کردیم تا تبریز میزبان سومین دوره این نشست باشد.

وی افزود: برای حضور در این نشست تمام استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده سومین دوره از نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ ماه جاری برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در این نشست علاوه بر روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری با هماهنگی‌های انجام شده با توجه به اهمیت این نشست با حضور تعدادی از مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های دو روزه این نشست برگزاری طرح موضوع و انتخابات هیئت رئیسه نشست و تشکیل کمیته‌های شهرسازی، معماری و بازآفرینی شهری و در نهایت اختتامیه و بیانیه پایانی و طرح موضوعات خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.