14
شهردار تبریز خبر داد:

آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی

  • کد خبر : 35254
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی
عباس رنجبر درحاشیه بازدید از مانور مشترک نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی از شهروندان تبریزی خواست دستورالعمل‌هایی که به صورت عمومی و از طرف سازمان مدیریت بحران کشور و یا سازمان آتش‌نشانی انتشار یافته‌اند را دقیقا مطالعه و رعایت کنند.

شهردار تبریز از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی در مواقع بحرانی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در بازدید از مانور مشترک نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی اظهار کرد: امروز در این مانور خواستیم سطح آمادگی نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی و امکانات آنها را مورد سنجش قرار دهیم.
شهردار تبریز تصریح کرد: تمامی همکاران ما در آمادگی کامل هستند؛ همکاران سازمان آتش‌نشانی شهرداری در بحث زلزله و یا دیگر حوادث غیرمترقبه آماده جانفشانی و ایثار هستند و تلاش می‌کنیم اگر نواقصی هم در بحث امکانات و تجهیزات وجود داشته‌باشد، زمینه تامین آنها را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در سطح بالایی از آمادگی قرار داشته و هر لحظه آماده جانفشانی هستند، همچنین امکانات آتش نشانی تبریز نیز در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار دارد اما به عنوان مسؤل خود را موظف می‌دانم در حداقل زمان ممکن در تأمین این امکانات قدم برداریم و تلاش می کنیم با خرید تجهیزات جدید به سمت ایده‌آل شدن حرکت کنیم.
رنجبر با اشاره به ضرورت هوشیاری و آگاهی شهروندان اعلام کرد: شهروندان عزیز هوشیاری و آرامش داشته و دستورالعمل‌هایی که به صورت عمومی و از طرف سازمان مدیریت بحران کشور و یا سازمان آتش‌نشانی انتشار یافته‌اند، دقیقا مطالعه و رعایت کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد کیف زلزله‌ای که معمولا در دستورالعمل‌ها محتویات آن ذکر شده است، تهیه کنند.
رنجبر در پایان تأکید کرد: شهروندان با حفظ آرامش، هیچگونه نگرانی نداشته و ما هم هیچگونه پیش‌بینی از زلزله‌های احتمالی آینده نداریم و تنها وظیفه مدیریت شهری آمادگی برای مواقع بحرانی است.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.