13
شهردار تبریز:

۵۰۰ هکتار زمین پارک بزرگ را حفظ می‌کنیم

  • کد خبر : 35340
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
۵۰۰ هکتار زمین پارک بزرگ را حفظ می‌کنیم
شهردار تبریز گفت: تلاش داریم ۵۰۰ هکتار زمین پارک بزرگ را حفظ کرده و اجازه ندهیم حتی یک مورد ساخت وساز غیرمجاز در این منطقه انجام شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در جلسه کمیته فنی پارک بزرگ تبریز اظهار کرد: در این جلسه با چند مشاور به صورت همزمان جلسه داشتیم که این مشاوران طرح‌های خود را توضیح دادند. یکی از برنامه‌هایی که هنگام انتخاب شهردار ارائه کرده بودم نیز ایجاد پارک‌های کشاورزی درون شهری بود.

وی افزود: شهرداری تبریز از این اتفاق حمایت می‌کند و با ارائه خدماتی از جمله ایجاد بازارچه‌هایی برای عرضه محصولات تولیدی، آنجا را رونق داده و کشاورزان نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

در حال حاضر ۵۰۰ هکتار زمین در اختیار مردم و شهرداری است و یا در کنار مسیل قرار گرفته است. همه همت ما این است که این ۵۰۰ هکتار را حفظ کرده و اجازه ندهیم از بین برود. در گذشته متاسفانه ساخت وسازهای غیرمجاز در این منطقه بوده که ما قطعا با این گونه موارد مقابله خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم حتی یک مورد هم اضافه شود.

این منطقه برای شهر و شهروندان و بخصوص برای ساکنان آنجا دارای ارزش‌افزوده است و ما باید این زمین‌ها را حفظ کنیم. قطعا شهرداری نیز باید به فکر برنامه و بودجه آنجا باشد و ما سعی می‌کنیم که بیشتر به سمت مشارکت مردمی برویم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.