2

افزایش رضایت از خدمات مخابرات با ارائه خدمات مطلوب توسط دفاتر پیشخوان

  • کد خبر : 35386
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
افزایش رضایت از خدمات مخابرات با ارائه خدمات مطلوب توسط دفاتر پیشخوان
جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: هم‌ افزایی با دفاتر پیشخوان دولت در ارائه خدمات مطلوب موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات مخابرات در تمامی حوزه ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و همراه می‌ شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، مهندس شهبازی که در جمع مسئولین دفاتر خدمات ارتباطی شهرستان تبریز سخن می‌گفت با اشاره به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص افزایش تعرفه‌های ارائه خدمات تلفن ثابت و سیار گفت: با هدف کاهش تردد در شهرها و انجام کار در سریعترین زمان ممکن، اولویت مخابرات استان واگذاری تمامی امورات تلفن ثابت و سیار به دفاتر پیشخوان دولت و ساده‌سازی و روان نمودن انجام امورات مربوطه می باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.