3
به مناسبت چهل وسومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامي صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۲۳۶۵ پروژه با اعتبار بالغ بر۱۸۵۰ میلیارد ریال در برق تبریز

  • کد خبر : 35431
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
بهره‌برداری از ۲۳۶۵ پروژه با اعتبار بالغ بر۱۸۵۰ میلیارد ریال در برق تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح و بهره‌برداری 123 پروژه شاخص، با اعتبار بالغ بر 620 ميليارد ريال در این شرکت به مناسبت چهل وسومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عادل کاظمی با بیان اینکه برق تبریز از نظر حجم و اعتبار ریالی پروژه‌ها در میان شرکت‌های توزیع کشور پیشتاز است، افزود: تعداد کل پروژه‌های انجام یافته از ابتدای سال ۱۴۰۰ در برق تبریز تاکنون، تعداد ۲۳۶۵ فقره با اعتبار بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: با عنایت به گره خوردن برق با زندگی روزمره مردم و نیز وابستگی کامل تمام بخش‌های کشور به این صنعت عظیم، هرگونه پیشرفت در این حوزه کاملا ملموس بوده و نقش اساسی در سطح رضایت ملی ایفا می‌کند.

به گفته وی؛ شرکت توزیع نیروی برق تبریز در محدوده شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر و شهرهای خسروشاه، ایلخچی، سردرود، باسمنج، گوگان، ممقان و سهند وظیفه برقرسانی مطمئن و پایدار را به بیش از یک میلیون مشترک بر عهده دارد.

کاظمی در تشریح طرح‌هایی که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، گفت: از کل پروژه‌های یاد شده، تعداد ۱۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال به عنوان پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری در دهه فجر ۱۴۰۰ می‌باشند.

وی پروژه‌های مذکور را شامل ۵۴۹ پروژه با ۶۶۴ میلیارد ریال اعتبار در بخش توسعه و احداث، ۱۰۵۱ پروژه در بخش نیرورسانی با اعتباری بیش از ۵۵۵ میلیارد ریال، ۵۴۷ پروژه در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع با ۳۲۵ میلیارد ریال، ۵۸ پروژه در قالب طرح‌های کاهش تلفات به ارزش ۱۱۶ میلیارد ریال، ۶۶ پروژه جهت ایجاد قدرت مانور با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال، ۵۵ پروژه در بخش توسعه و اصلاح روشنایی شبکه معابر با صرف ۳۷ میلیارد ریال و ۱۰ پروژه تعویض کنتور با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان یادآور شد: برق تبریز طی سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی به دستاوردهای بزرگی از جمله اتمام تمامی پروژه‌های سنواتی شرکت به تعداد ۷۵۱ فقره، تبدیل بیش از یک چهارم از کل شبکه فشار ضعیف هوایی شرکت به کابل خودنگهدار، بهبود و کاهش متوسط طول عمر پروژه ها از ۱۹۵روز به ۵۸ روز، نصب بیش از ۱۰ هزار دستگاه کنتور فهام در انشعابات دیماندی در راستای هوشمندسازی شبکه، پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید اسکادا و توسعه اتوماسیون شبکه و کشف و جمع‌آوری نزدیک به۹۵۰۰ دستگاه ماینر از ۴۶۳ مرکز غیرقانونی استخراج رمز ارز دیجیتال دست یافته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.