5
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

ساماندهی سگ‌های بلاصاحب مهم‌ترین دغدغه شهرداری تبریز

  • کد خبر : 35428
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ساماندهی سگ‌های بلاصاحب مهم‌ترین دغدغه شهرداری تبریز
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری کلانشهر تبریز، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری تبریز خواند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یونس فاتح در جلسه‌ای که با رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز داشت با اشاره به دغدغه‌ها و نگرانی‌های شهروندان در خصوص سگ‌های بلاصاحب، افزود: در چند ماه اخیر گزارش‌های زیادی از بابت پرسه سگ‌های بلاصاحب در اقصی نقاط شهر به ما رسیده است و شهروندان از این بابت ابراز نگرانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از نشست‌های مختلف با کارشناسان امر، تشکل‌های مردم‌نهاد حامی حیوانات و مسئولین زیربط، تصمیم بر عقیم‌سازی این سگ‌ها گرفته شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز این تصمیم را هرچه سریعتر و با رعایت تمامی نکات بهداشتی عملی کنیم.

فاتح، مسئله ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را حساس خواند و تصریح کرد: مردم از وجود این سگ‌ها در سطح شهر احساس نگرانی می‌کنند چرا که هم از لحاظ روانی بر روی مردم تاثیر می‌گذارد و هم باعث بی‌نظمی در اکوسیستم می‌گردد.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز نیز در این نشست گفت: هماهنگی‌های لازم برای همکاری با سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

سیدحسن موسوی، مسئله سگ‌های بلاصاحب را بسیار پراهمیت خواند و گفت: این بحث در جامعه با التهاب زیادی مواجه شده است و نگرانی شهروندان به خاطر سلامت فرزندان‌شان کاملاً منطقی و قابل درک است باید برای این مشکل چاره‌ای اساسی و بلندمدت اندیشید.

وی بر عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب توسط دانشگاه تبریز اعلام آمادگی کرد و افزود: باید در این مسئله احساسات شهروندان را هم در نظر گرفته و به احساسات و عواطف شهروندان عزیز احترام قائل شد و عقیم‌سازی این سگ‌ها با رعایت تمامی موارد بهداشتی صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.