8

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصتی برای معرفی دستاوردهای ارس در حوزه گردشگری

  • کد خبر : 35424
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای ارس در حوزه گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن، محسن نریمان با اعلام مطلب فوق افزود: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصت مغتنمی است تا بتوانیم از تجربیات سایر مناطق آزاد کشور و بخش‌های خصوصی فعال در حوزه گردشگری و توریسم و صنایع‌دستی بهره مند شویم.

وی ادامه داد: پاندمی کرونا نشان داد که آینده گردشگری تغییرات قابل توجهی را متحمل خواهد شد و گردشگران مایل خواهند بود متفاوت با گذشته از شهرهای توریست‌پذیر و جاذبه‌های آن‌ها دیدن کنند از اینرو تلاشمان این است زیرساخت‌ها، امکانات و سایر ملزومات حوزه گردشگری ارس را برای دوران پساکرونا مهیا کنیم.

نریمان یادآور شد: با آغاز سال جدید نیز منطقه آزاد ارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستادملی مبارزه با کرونا پذیرای گردشگران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم حضور در این نمایشگاه زمینه ساز رونق اقتصادی در زمینه جذب گردشگر و صنایع وابسته به این حوزه بخصوص صنایع دستی شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.