5
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در همایش سالانه فعالین فضای مجازی سپاه امامت؛

حضور بسیج در فضای مجازی، لبیک به جهاد تبیین است

  • کد خبر : 35466
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
حضور بسیج در فضای مجازی، لبیک به جهاد تبیین است
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بسیج، با تأسی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب، به این عرصه ورود کرده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمت، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در همایش سالانه فعالین فضای مجازی سپاه ناحیه امامت تبریز، اظهار داشت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، باید بیش از پیش، با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، دستاوردها و پیشرفت های این مرز و بوم را بیان کرد چرا که بیان این دستاوردها، موجب یأس دشمنان قسم خورده انقلاب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه اگر از تلاش و فعالیت در فضای مجازی غافل شویم، دشمنان فضای بیشتری برای جولان، پیدا خواهند کرد گفت: ما باید در مقابل این هجمه‌های عظیم و پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن، همه جانبه حضور داشته و عرصه را برای بدخواهان نظام، تنگ کنیم.

وی گفت: بسیج در مناسبت‌ها و بزنگاه‌های حساس، مثل بحران کرونا، بحث انتخابات، مقابل با هجمه ها علیه نظام و… با حضور گسترده و هوشمندانه در فضای مجازی، به دفاع و مقابله با فضاسازی های کذب دشمن پرداخته و بسیار هم موفق بوده است.

سرهنگ پاسدار پوراسماعیل در ادامه، ارزش کار فعالین این حوزه را مثل سربازان زمان جنگ دانست و گفت: جنگ دشمنان علیه انقلاب، از شکل نظامی به شکل فرهنگی، مجازی و… تغییر یافته است و هر کسی با اخلاص و هوشمندانه در این فضا، تحرکات و هجمه‌های دشمن را خنثی کند، دقیقا همان کاری را می‌کند که یک سرباز در جنگ نظامی انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، یکی از برنامه‌های دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را توطئه سازی علیه انقلاب و نظام دانست و افزود: دشمنان با سناریوهای مختلف به دنبال مایوس کردن مردم بوده، که با هوشیاری فعالین فضای مجازی تمامی توطئه‌ها به برکت خون شهدا نقش برآب می‌شود.
گفتنی است، در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین لشگری در سالن اجتماعات پالایشگاه استان برگزار شد، از ده‌ها بسیجی فعال در حوزه فضای مجازی و سایبری، تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.