3
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حل مشکلات مردم مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 35511
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
حل مشکلات مردم مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حل مشکلات مردم جزو مهم‌ترین آرمان و اهداف انقلاب اسلامی است لذا مسئولان وظیفه‌ی سنگینی برعهده دارند و باید برای حل مشکلات مسکن، اشتغال، بهداشت و ... توجه کنند و همه‌ی ما باید مواظب باشیم تا به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب ضربه نزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه، در همایش ویژه‌ی آغاز ایام الله دهه‌ی فجر و سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی که با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در مرکز همایش‌های مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دهه‌ی فجر تفسیر عملی آیه‌ی ۲۵۷ سوره بقره «اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّور» است که امام خمینی(ره) آن را برای امت اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان تفسیر کردند.

وی ادامه داد: دهه‌ی فجر میقات ۱۰ روزه‌ی یاران امام خمینی(ره) است که پیش پای آمدن امام، فرشی از بشریت گسترده و مهرآباد تا بهشت زهرا(س) را از حضور خویش آکندند.

وی با بیان اینکه این روزهای حماسه آفرین کلید گشاینده‌ی درهای پیروزی به روی ملت بود، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ارمغان دهه‌ی فجر بود و «والفجر» سوگند همیشگی خداوند متعال و نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت بوده و بهمن ماه نیز تجلی این وعده‌ی الهی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شوریدگان دلداده و سرمست از کلام و پیام امام (ره) و پیر مِی‌فروش، خود را به خط خون زده و گل تکبیر را در همه جای این میهن شکوفاندند و همچنان بهمن‌ماه همان شور و طراوت را دارد و دهه فجر یادآور عطر خلوص، پاکی و بی‌ادعایی صادق‌ترین فرزندان کشور امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: دهه‌ی فجر سرود هنجره‌هایی داودی است که در رهگذر نسیم ایمان ترانه‌ی آزادی خوانده و بر مائده‌ی استقلال، نعمت پیروزی گستردند و ما تا آخرین ‌قطره‌ی خون با اطاعت محض از فرامین رهبرمان این راه را ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ایام الله دهه‌ی فجر پیروزی حق بر باطل است، خاطرنشان کرد: دهه‌ی فجر به ظاهر ۱۰ روز بود اما درواقع پربارتر از ۱۰ قرن و بی‌گمان یکی از رخدادهای بزرگ جهان است و به‌دلیل گستردگی، معنویت و مردمی بودن که بدون داشتن سلاح و به وسیله‌ی قدرت ایمان در برابر حکومتی که از همه‌ی امکانات نظامی و پشتیبانی آمریکا را همراه داشت و به پیروزی رسید، در نظر اندیشمندان غربی، مهم جلوه کرده است.

وی، دهه‌ی فجر را دهه‌ی حاکمیت دین، استقلال ایران و دهه‌ی بیعت با ولایت عنوان کرد و افزود: مردمی که با فرمان امام خمینی(ره) به خیابان‌ها ریخته و انقلاب کردند، بعد از انقلاب و در مواقع بحرانی از جمله فتنه ۸۸ بصیرت و ولایتمداری خود را نشان داده و پوز مستکبرین را به خاک مالیدند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن به فکر تطهیر خاندان پهلوی است، گفت: مطالب و کلیپ‌هایی که در فضای مجازی با هدف تطهیر خاندان رژیم پهلوی منتشر می‌شود، هشدار جدی برای ما است و باید توجه داشته باشیم که گرم نگه داشتن وحدت و بصیرت بر سر آرمان‌‎های انقلاب، حضور در صحنه و استکبار ستیزی از عناصر مهم تداوم انقلاب اسلامی است و همان‌طور که انقلاب اسلامی در سایه‌ی ایمان مردم به اسلام و با حضور مردم و رهبری پیامبرگونه امام (ره) به پیروزی رسید، امروز نیز بقای نظام به همان عوامل بستگی دارد.

وی همچنین متذکر شد: اسلامی بودن انقلاب ایران، تفاوت مهم با سایر انقلاب‌های جهان است و تنها دینی که برای تمام شئون انسان‌ها برنامه دارد، اسلام و تنها انقلابی که قادر است جمیع مشکلات مردم را بررسی و تضمین کند و خود مشکلات جدیدی پدید نیاورد، انقلاب اسلامی است و امروز رهبر معظم انقلاب نه تنها رهبری نظام اسلامی ایران بلکه هدایت تمامی مسلمانان جهان را برعهده دارند.

وی با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم و رفع  تحریم‌های ظالمانه‌ی دشمنان تاکید کرد: مشکلات قابل حل است و خوشبختانه مذاکرات عزتمندانه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب در حال انجام است و ما از مذاکراتی حمایت می‌کنیم که حیثیت نظام را لطمه‌دار نکند و امیدواریم نتیجه‌ی مذاکرات منجر به رفع تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.