9

برنامه‌های دهه فجر در ارس اعلام شد

  • کد خبر : 35598
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
برنامه‌های دهه فجر در ارس اعلام شد
مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد ارس برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سعید شیرمحمدی گفت: برنامه های فرهنگی و هنری سازمان به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تدوین و مصوب شده است.
وی افزود: اکنون انقلاب جمهوری اسلامی ایران که برپایه عدالت خواهی و ظلم ستیزی به پیروزی رسید در آستانه چهل و سومین سالگرد قرار دارد و یکی از وظایف ما گرامیداشت و تشریح ارزش های این واقعه تاریخی است.
شیرمحمدی با بیان اینکه ما همراه با ستاد دهه فجر در برنامه های تدوین شده مشارکت می کنیم، گفت: علاوه بر مشارکت در برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان جلفا از جمله مراسم غبارروبی مزار شهداء و راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه های اختصاصی با برای محدوده های منفصل تدوین کرده ایم.
مدیر فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: یکی از برنامه های این ایام جشن پیروزی انقلاب ویژه کارکنان سازمان است.
او اضافه کرد: برای یادآوری بیش از پیش ارزش ها و آرمان های انقلاب، مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران در بین کارکنان سازمان برگزار خواهد شد.
شیرمحمدی گفت: ویژه برنامه هایی برای محدوده های خداآفرین و نوردوز نیز تدوین شده است که با حضور مردم انقلابی و مرزداران باوفای این خطه برگزار خواهد شد.
مدیر فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: به مناسبت این ایام مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی برگزار می شود.
وی گفت: رژه موتورسواران، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی رویدادها نیز از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت گرامیداشت سالگرد چهل و سومین پیروزی شکوهمند ملت ایران دراین منطقه است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در ارس برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.