8
شهردار منطقه ۱۰ خبر داد:

تخریب چهار طبقه مسکونی غیرمجاز یک ساختمان با حکم کمیسیون ماده صد

  • کد خبر : 35591
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
تخریب چهار طبقه مسکونی غیرمجاز یک ساختمان با حکم کمیسیون ماده صد
شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تخریب چهار طبقه مسکونی غیرمجاز یک ساختمان در کوی خیربانو واقع در محدوده خیابان شمس تبریزی بر اساس رای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسن گنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: با هدف مقابله و جلوگیری از ساخت و سازهای بدون پروانه و غیرمجاز و در راستای صیانت از حقوق شهروندی، شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برابر احکام صادره کمیسیون ماده صد شهرداری‌ها اقدام به تخریب احداثی‌های چهار طبقه غیرمجاز مسکونی یک ساختمان در کوی خیربانو کرد.

وی افزود: به منظور اجرای مفاد رای قطعی صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها، به علت ساخت و ساز بدون پروانه و عدم تمکین مالک پس از طی کردن مراحل قانونی با دستور مراجع ذیصلاح، حکم تخریب چهار طبقه ساختمان غیرمجاز کوچه مذکور صادر و توسط اجرای احکام منطقه با حضور ضابطان قضائی و با رعایت مسائل ایمنی تخریب شد.

گنجی افزود: پروانه صادره اولیه برای این ساختمان شامل یک طبقه پیلوت و سه طبقه مسکونی بود که در نهایت چهار طبقه به طور غیرقانونی به این تعداد طبقات افزوده شده و در مجموع ۷ طبقه ساخته شده بود.

وی با تاکید بر اینکه احکام کمیسیون ماده صد شهرداری‌ها، لازم‌الاجرا است، این اقدام را گامی موثر و بازدارنده در جهت جلوگیری از ساخت وسازهای غیرقانونی دانست و به سازندگان غیرمجاز هشدار داد که این منطقه مصمم به اجرای احکام صادره در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.