2
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

دشمن با نشانه گرفتن تولید، قلب اقتصاد، معیشت و آرامش جامعه را هدف قرار می‌دهد

  • کد خبر : 35539
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
دشمن با نشانه گرفتن تولید، قلب اقتصاد، معیشت و آرامش جامعه را هدف قرار می‌دهد
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در حال حاضر تولید، عرصه جهاد است، گفت: این تعبیر در مقطع و موقعیت کنونی واقعیتی غیر قابل انکار بوده چرا که دشمن می داند با نشانه گرفتن تولید این کشور، قلب اقتصاد، معیشت و آرامش جامعه را هدف قرار می دهد و این خواسته دشمن است که جامعه دور از آرامش به سمت انحطاط و نابودی برود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ مصطفی وحیدزاده در جلسه هم اندیشی با فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت الحدید به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، با تاکید بر اینکه تمامی پرسنل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بر رشد و بالندگی آن آستین همت بالا زده‌اند، گفت: در کنار این همت، مدیریت این مجموعه نیز تا حد امکان در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است به طوری که طی سه ماه گذشته صرفاً دو هزار میلیارد ریال در جهت این اهداف اختصاص یافته و مجوز هیات مدیره را دریافت کرده است.

وی افزود: با الگو قرار دادن این فرمایشات و اینکه تراکتورسازی ایران نمادی از صنعت، اقتدار، غرور و سربلندی برای نه تنها کشور بلکه تک تک ما محسوب می شود، نباید بگذاریم دشمنان سرنوشتی مانند دیگر واحدها را برای آن رقم بزنند.

وی تاکید کرد: کارگران مهم‌ترین حامیان و پشتیبانان، مدیران تراکتورسازی محسوب می شوند و این پشتبانان به هیچ عنوان اجازه رخنه و رسوخ در تار و پود این واحد صنعتی موفق ایران را به کسی نخواهند داد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران همچنین از کارکنان تراکتورسازی خواست تا مثل همیشه هوشیاری و درایت لازم را به خرج دهند و همچنان با دستان پرتوان خود چرخهای تولید این گروه را در دست گرفته و بچرخانند تا هم فرصت دست اندازی به این چرخه را، از دشمنان مدد نظر مقام معظم رهبری گرفته و هم اینکه خود راهبر این سیستم باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران،وی کارکنان و مدیران تراکتورسازی را همکارانی خطاب کرد که مثل همیشه در کنار هم، همچنان پله های ترقی و رشد را به کوری چشم دشمنان طی خواهند کرد و مدیران گروه نیز با تکیه بر همین توان تولیدی کارگران و ارزش افزوده حاصل از آن تلاش مضاعف و تمام همیت خود را در جهت نیل به خواسته های کارکنان معطوف خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.