5
امام جمعه تبریز:

بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تصمیم‌گیری‌های غلط و کم‌کاری‌های برخی مسئولان است

  • کد خبر : 35679
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تصمیم‌گیری‌های غلط و کم‌کاری‌های برخی مسئولان است
امام جمعه تبریز با بیان اینکه نابسامانی‌های اقتصادی در دهه ۹۰ به‌هیچ‌عنوان خرسندکننده نیست، گفت: مشکلات معیشتی مردم صرفاً به‌خاطر وجود تحریم‌ها نبوده و بخش عمده‌ای از این مشکلات ناشی از تصمیم‌گیری‌های غلط و کم‌کاری‌های برخی مسئولین است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با صنعتگران و فعالان عرصه‌ی تولید اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب هشداری برای دولت‌مردان و سایر قوا بود و باید این بارقه‌ی امید که در بدنه‌ی دولت سیزدهم دیده می‌شود، به بدنه‌ی میانی دولت نیز سرایت کرده و تمامی عرصه‌ها را در بر گیرد.

وی تاکید کرد: هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مشکلات اقتصادی برای کسانی که قبلاً مسئولیت داشته اما وظیفه‌ی خود را به‌نحو احسن انجام ندادند مایه‌ی خجالت و برای مسئولین فعلی مسئولیت‌آفرین بود.

وی متذکر شد: تمامی مسئولین در قوای سه‌گانه باید این بیانات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و برای تک‌تک دغدغه‌های ایشان برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم و تشریح اشتباهات محاسباتی آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اشتباهات محاسباتی آمریکا این بود که آن‌ها فکر می‌کردند بعد از رحلت امام‌خمینی(ره) و خلأ به‌وجودآمده، جنگ قدرت در داخل ایران اتفاق افتاده و انقلاب به پایان خواهد رسید اما رهبری هوشمندانه‌ی رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر امام غلط بودن این محاسبه را اثبات کرد و اکنون که در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم تمامی کسانی که تریبون در اختیار دارند باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

وی همچنین در خصوص برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز متذکر شد: در صورت برگزاری راه‌پیمایی همه شرکت خواهیم کرد اما در صورت عدم برگزاری، قبل‌از نماز جمعه تجمعی در همین مکان برگزار و قطعنامه نیز قرائت خواهد شد.

امام‌جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرارسیدن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی همیشه در دل‌های مردم جای دارند چراکه این عزیزان از لحظه ورود امام در کنار ایشان بوده و سه روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی ۱۹ بهمن‌ماه با حضور و ادای احترام به امام‌خمینی(ره) کمر دشمن را شکستند و در طول جنگ تحمیلی نیز قهرمانانه جنگیدند به‌طوری‌که در اولین روز جنگ با ۱۴۰ فروند هواپیما به قلب عراق حمله‌ور شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.