11

شرط حضور کیانی و تیموری در تراکتور/زمان میزبانی مس در رفسنجان مشخص شد

  • کد خبر : 35743
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
شرط حضور کیانی و تیموری در تراکتور/زمان میزبانی مس در رفسنجان مشخص شد
شرط جدایی دو بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان مشخص شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ مهدی کیانی که اخیرا در تمرین تراکتور حاضر شده و گفته می‌ شود تست‌ های پزشکی را هم پشت سر گذاشته هنوز قادر به عقد قرارداد با باشگاه تبریزی نیست.

کیانی با وجود تمایل خودش برای جدایی از مس رفسنجان، هنوز قرار دادش را با این باشگاه فسخ نکرده و در واقع رضایتنامه مسی‌ها را دریافت نکرده است. این بازیکن باید در جلسه‌ ای با مدیران باشگاه مس، به توافقات نهایی برای جدایی برسد.

علاوه بر این، میثم تیموری نیز به حضور در تراکتور تمایل دارد اما جدایی او مشروط بر این است که باشگاه مس رفسنجان در پست دفاع چپ بازیکنی را جذب کند. در غیر این صورت به تیموری اجازه خروج داده نمی‌ شود. مدیران مس رفسنجان در حال انجام رایزنی‌ های لازم برای جذب یک مدافع چپ هستند و در صورتیکه این اقدام عملی شود، تیموری نیز می‌ تواند رضایتنامه خودش را دریافت کند.

مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم، در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه از حریفان خودش میزبانی کرد اما حالا با نصب رول چمن در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان، این باشگاه امیدوار است که نیم فصل دوم در خانه خودش پذیرای حریفان باشد.

البته ممکن است این زمین برای یکی دو بازی اول نیم فصل دوم آمادگی لازم را پیدا نکند اما دست اندرکاران مربوطه پس از نصب چمن جدید، امورات مربوط به محافظت از چمن را انجام می‌ دهند و حدود ۲۵ روز دیگر زمین ورزشگاه شهدای مس قابل استفاده برای برگزاری مسابقات شاگردان محمد ربیعی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.