4
با دستور شهردار تبریز؛

مامور حرمت‌شکن شهرداری عزل شد

  • کد خبر : 35772
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
مامور حرمت‌شکن شهرداری عزل شد
امروز فیلم کوتاهی از درگیری مامور سد معبر شهرداری منطقه ۳ با یک معلول دستفروش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. در همین راستا روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ توضیحاتی منتشر کرده است.

به گزارش آژانس خبری تبربزمن در توضیحات روابط عمومی شهرداری منطقه۳ تبریز آمده است: برخود فرض می‌دانیم در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با برخورد فیزیکی یکی عوامل سد معبر شهرداری منطقه ۳ با معلول سد معبر کننده توضیحاتی را ارایه کنیم:
شهرداری منطقه۳، ضمن محکوم کردن اقدام یکی از عوامل سد معبر (مسئول تخلفات منطقه) طی برگزاری جلسه فوری در محل شهرداری در مورد اتفاق رخ داده تصمیمات زیر اتخاذ گردید.
۱. به دستور شهردار محترم تبریز و تاکید شهردار منطقه، فرد خاطی از مسئولیت خود عزل و مقرر گردید شهرداری منطقه نسبت به برخود انضباطی شامل تعلیق فرد خاطی تا مشخص شدن کلیات ماجرا و همچنین دلجویی و تفقد از فرد معلول سدمعبر کننده به خاطر نحوه برخورد عوامل سد معبر در اسرع وقت اقدامات مناسب را معمول دارد. (لازم به ذکر است با وجود تذکرات چندین باره ماموران شهرداری این فرد نسبت به رفع سدمعبر خودداری کرده است.)
۲. رسالت اصلی شهرداری تبریز بویژه شهرداری منطقه ۳، حفظ ارزش‌ها و احترام به شخصیت والای انسانی است از همین‌رو از هرگونه رفتاری که باعث خدشه‌دار نمودن حیثیت، شاًن و کرامت انسانی گردد به شدت مورد مذمت و نکوهش قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.