3
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

بیانیه گام دوم انقلاب دقیق، هوشمندانه و به‌هنگام طراحی شده است

  • کد خبر : 36493
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
بیانیه گام دوم انقلاب دقیق، هوشمندانه و به‌هنگام طراحی شده است
به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا ، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار دقیق، هوشمندانه و به هنگام طراحی شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایسنا ، محمد حسین فرهنگی روز شنبه، ۱۶ بهمن ماه، در نخستین همایش از سلسله همایش‌های «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب» که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب‌های دنیا می‌توان دید که انقلاب‌ها همواره با گذشت زمان دچار گسست‌های بین نسلی شده و گاه به ارتجاع و گاه به تهدید اهداف اصلی انقلاب منتهی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، جزو انسانی ترین و کم هزینه ترین انقلاب‌ها محسوب می‌شود، افزود: این رویداد نه تنها در غرب آسیا بلکه در سطح جهان گسترش یافت و جغرافیای سیاسی دنیا را تحت تاثیر قرار داد اما با این حال این انقلاب نیز از خطر گسست بین نسلی در امان نیست.

وی ادامه داد: نقش دشمنان در تسریع و تشدید این خطر نیز قابل توجه است و اقداماتی چون تحمیل جنگ، ترورهای گسترده، ناامنی و فشارهای اقتصادی و تحریم هرکدام فشارهای ناجوانمردانه‌ای است که کشور را در حوزه‌های مختلف قابل توجه قرار داده است.

فرهنگی گفت: یکی از خطرهایی که منجر به گسست‌های بین نسلی انقلاب می‌شود، ناآگاهی نسل جدید از جریان انقلاب و عدم توجه به فشارهای دوران استبداد شاهنشاهی بر روی مردم است.

وی همچنین افزود: اگر این تهدیدات و گسست‌ها را شناسایی و رفع نکنیم، بستری برای تشدید آسیب‌ها و خدشه به بدنه انقلاب اسلامی ایجاد خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به اهداف برگزاری همایش امروز، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی در راستای آگاه سازی جوانان مفید است اما باید به فلسفه اصلی موضوعات توجه شود و از نگاه سطحی به عمیق و واقع بینانه برسیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش سه مقاله ارائه شده توسط سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی، عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز و علی اصغر عباسزاده مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی به‌عنوان مقالات برتر این همایش معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=36493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.